יוסי מזרחי התפטר מאימון הפועל ירושלים לאחר התיקו 0:0 מול קטמון



הקבוצות חילקו ביניהן את הנקודות. יוסי מזרחי התפטר מהקבוצה בסיום בעקבות המצב הכלכלי הרעוע במועדון. ככל הנראה ימונה למנהלה המקצועי של מ.ס. אשדוד

המחזור השמיני של הליגה הלאומית הפגיש הערב(שלישי) בין הפועל קטמון להפועל ירושלים לדרבי הראשון העונה במסגרת הליגה. המשחק עצמו נגמר בתיקו 0:0, אך הסיפור הגדול היה התפטרותו של מאמן הפועל ירושלים יוסי מזרחי בסיום. המאמן הודיע כי הוא עוזב את הקבוצה בעקבות המצב הכלכלי הלא טוב בלשון המעטה, כשמעט מאוחר יותר מ.ס. אשדוד הוציאה הודעה ובה נאמר כי מזרחי צפוי להיפגש עם ראשי המועדון ולהתמנות למנהל המקצועי. מי שיאמן את האדומים במשחקים הקרובים הוא מאמן השוערים ישראל עיני יחד עם מי ששימש עד כה כעוזרו של יוסי מזרחי ומתפקד גם כשחקן, אופיר עזו.

 

כמעט עשר שנים עברו מאז קטמון הוקמה כמחאה על התנהלות הפועל ירושלים, וכמו בעונות הקודמות גם המשחק הערב היה מלא יצרים ורגשות. בגלל אותו ביקור פתע של משרד התמ״ת אתמול באצטדיון, גם הערב היציע המערבי נסגר ולא איכלס קהל. אוהדי הפועל קטמון שאירחה את המשחק ישבו ביציע המזרחי, כשאוהדי היריבה העירונית תפסו את היציע הצפון מערבי. לפני שריקת הפתיחה המצב בטבלה היה מנוגד לציפיות לשלב הזה של העונה. הפועל ירושלים תפסה את המקום השביעי עם 10 נקודות, כשמנגד קבוצתו של פרדי דוד שפתחה את העונה לא טוב, מוקמה במקום ה-14 עם שש נקודות בלבד.

 

על הדשא קצב המשחק היה לא רע. עם זאת, הקבוצות לא הגיעו להזדמנויות רבות, וכשכבר כן הגיעו, לא ניצלו מצבים. ניתן היה לראות שהמשחק היה יחסית שווה כוחות. באיזשהו שלב לקראת הסיום נראה כי הקבוצות אולי מעדיפות לסיים את המשחק בחלוקת נקודות ולמעט מצבים בודדים לא נרשמו אירועים מיוחדים, והמשחק הסתיים בתיקו 0:0. התוצאה הזאת השאירה את הפועל ירושלים במקום השביעי, אך קטמון טיפסה מקום אחד למקום ה-13.

 

במחזור הבא קטמון תצא לעפולה למשחק מול עירוני נשר, כשבמקביל הפועל ירושלים ללא יוסי מזרחי שעזב כאמור, תארח בטדי את הפועל ראשל״צ.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה