לא מצליחה להתאושש: תיקו 2:2 בין בית"ר לבני יהודה



הצהובים הובילו לאחר 5 דקות משער שכטר, אך בוזגלו ויובאנוביץ' הפכו. עידן ורד נכנס במחצית השנייה וכבש את שער השיוויון. הקהל קרא לבן שמעון להתפטר. המאמן: "החבר'ה עשו מאמץ גדול מאוד. צריך למצוא את האיזון"

בית"ר ירושלים אירחה הערב(שני) את בני יהודה ת"א במסגרת המחזור השמיני של ליגת העל בכדורגל. הצהובים של רן בן שמעון השיגו רק נקודה במחזור הקודם מול מ.ס. אשדוד, והלחץ התחיל לתת את אותותיו. מיד אחרי אותו משחק החלו שמועות על כך שהמאמן איבד את חדר ההלבשה, כשדיווחים אלה מצטרפים לבעיות של השחקנים הזרים באימונים. אם לא די בכך, המשחק הערב כמעט נדחה בעקבות ביקור פתע של משרד התמ"ת באצטדיון טדי. משרד התמ"ת ביקש מאנשי האצטדיון להמציא אישורים לאנטנות סולריות שקיימות על גג המגרש, ורק לאחר כמה שעות חברת "מוריה" שאחראית על האצטדיון הגיעה לסיכום עם התמ"ת שהמשחק יתקיים בתנאי שהיציע המערבי יסגר. גם בבני יהודה הרוחות סערו השבוע, כאשר אריק בנאדו פוטר מתפקידו ואת מקומו החליף יעקב אסייג. עם כל הבלאגן הזה היה גם משחק, כשרן בן שמעון פתח עם קליימן בשער, דוד קלטינס במרכז ההגנה יחד עם רואדה, ראלי בצד ימין, והייסטר בצד שמאל. בקישור שיחקו פריירה, איינבינדר, אודל וסאבו, ובהתקפה שיתפו פעולה שכטר ואבוחצירה.

 

מהלך המשחק: בית"ר כבשה כבר בהזדמנות הראשונה בדקה ה-5. עוז ראלי פרץ מצד ימין ועבר שחקן הגנה של האורחים, העביר כדור רוחב שנהדף ע"י השוער זובאס היישר לראשו של שכטר, שנגח פנימה. 1:0 לבית"ר. כמה דקות מאוחר יותר גם אבוחצירה הגיע למצב מסוכן אחרי שבעט מ-16 מטרים לקורה. בהמשך המשחק בית"ר עוד ניסתה למצוא את השער השני, אך כל ניסיונותיה כשלו. במחצית 1:0 לצהובים. בדקה ה-47 אלמוג בוזגלו נשלח לכדור ארוך בצד ימין, אך קליימן הקדים אותו. אלא שבוזגלו לא ויתר, לחץ על קליימן, חטף לו את הכדור ורץ איתו עד השער הריק. 1:1. חמש דקות בלבד לאחר מכן כדור קרן של בני יהודה מצא את הראש של יובאנוביץ' שנגח מקרוב את שער היתרון לכתומים. 2:1 לבני יהודה. בית"ר הגיעה לכמה מצבים נוספים כשלידור כהן ניסה את מזלו ופספס במעט את המסגרת, ויוהאן אודל שהיה חלש מאוד קיבל כדור במרכז הרחבה ובעט לשמיים. בדקה ה-78 עידן ורד הצליח להרגיע את הרוחות בטדי. הקשר קיבל מסירה מעוז ראלי בתוך הרחבה, עצר על החזה, והכניע את השוער של האורחים. 2:2. בדקה האחרונה קליימן הציל את בית"ר מהפסד כשהציל בעיטה אחרי התקפה מתפרצת של בני יהודה. תיקו 2:2 בסיום. מיד לאחר השריקה הקהל הירושלמי הביע את דעתו על רן בן שמעון, כשקרא לו להתפטר.

 
בן שמעון התייחס למשחק בסיום: "המשחק יכל ללכת לשני הכיוונים. היינו צריכים לנצח את בני יהודה. השתבשו לנו דברים בתקופה הזאת. אני לא כועס על השער שקיבל בוריס. טעויות זה חלק מהמשחק. עוד לא מצאנו את האיזון. שלחנו היום הרבה שחקנים למעלה, והיינו צריכים להבקיע הרבה יותר ממה שהבקענו. החבר'ה עשו מאמץ גדול ואנחנו ממשיכים הלאה." לגבי קריאות הקהל אמר: "הקהל נתן תצוגת עידוד מדהימה, וזכותו גם להביע את דעתו."
 
בוריס קליימן התייחס גם הוא לטעות שלו שהובילה לשער הראשון של בני יהודה: "עושים טעויות. אנחנו מקבלים החלטות במאית השנייה והפעם קיבלתי החלטה לא טובה. קורה. לומדים מהטעויות ומסתכלים קדימה. אנחנו קבוצה טובה והתקפית, ואני מאמין בה מאוד."

במחזור הבא בית"ר תארח את הפועל רעננה באצטדיון טדי.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה