סיבוב ראשון בגביע המדינה: הפועל ירושלים הביסה את מגדל העמק



מחזיקת גביע ווינר ניצחה 57:94 את הקבוצה הצפונית ועברה לסיבוב השני בקלות, מנקו הצטיין עם 14 נקודות. במוצ"ש: הפועל תארח את בני הרצליה בארנה למשחק הליגה הראשון העונה

הפועל ירושלים זכתה רק במוצ"ש האחרון בתואר, והערב(רביעי) היא כבר התחילה במסע אחרי תואר חדש. האדומים יצאו לקריית אתא למפגש מול הפועל מגדל העמק בסיבוב הראשון של גביע המדינה. החבורה האדומה של סימונה פיאנג'יאני שניצחה את מכבי תל אביב בגמר גביע ווינר, יודעת גם היא שהמפגש בין השתיים בשלב כל כך מוקדם העונה לא ישקף את המשך היריבות ביניהן, אך זה כן נתן לה רוח גבית וביטחון לקראת העונה הצפויה. הערב מול מגדל העמק פיאנג'יאני נתן מנוחה לסטודמאייר. בחמישייה פתחו ג'רלס, טימור, קינזי, אליהו וג'ונס.

 

מהלך המשחק: בחמש הדקות הראשונות הבדל הרמות לא ניכר בכלל על הפרקט כשמגדל העמק הצליחה להשתלט על הרבה כדורים חוזרים בהתקפה, כשמנגד הירושלמים ניסו לרוץ מצד לצד. אלא שאז הפועל ירושלים התעוררה, השתלטה על המשחק ועלתה ליתרון מבטיח עד סוף הרבע, 15:28. הרבע השני היה כבר הרבה יותר שקול, כשהפועל ירושלים לא הייתה מרוכזת בהגנה, אך תפקדה טוב בצד השני. הקבוצה מהצפון הצליחה לצמק את הפער מסגנית האלופה, ובמחצית לוח התוצאות הראה 47:37 לירושלים. הרבע השלישי נראה כבר יותר עבור הירושלמים שהצליחו לשמור על מגדל העמק עם נקודה אחת בלבד למשך חמש דקות ולהגדיל את היתרון בצורה משמעותית. עד סוף הרבע מחזיקת גביע ווינר עלתה ליתרון מספיק גדול כדי להבטיח גארבג' טיים לעשר הדקות האחרונות, כשהוליכה 49:75. ואכן הרבע הרביעי היה ללא משמעות מיוחדת, כשגם פיאנג'יאני העלה את השחקנים הצעירים של הקבוצה על מנת שיריחו קצת פרקט. 94:57 לירושלים בסיום.

 

בלטו בירושלים: מנקו 14 נקודות, שון ג'ונס 13, ג'רלס וטימור 11 כ"א, קינזי 10.

 

כבר במוצ"ש תפתח ירושלים את הליגה מול בני הרצליה.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה