2:2 דרמטי בין בית"ר לקריית שמונה באצטדיון טדי



הצהובים שלטו במשך כל המשחק למרות פיגור עד הדקה ה- 90 בנש הבקיע שער עצמי פריירה החמיץ פנדל , אך אבוחצירה ולידור כהן הפכו את התוצאה בדקות הסיום, וברוסו השווה בדקה ה-94 למרות טענות הביתרי"ם לנבדל. קריית שמונה נשארה בעשרה שחקנים. בן שמעון עם 2 נקודות מ-6 אפשרויות

בית"ר ירושלים אירחה הערב(ראשון) את הפועל קריית שמונה במסגרת המחזור השני של ליגת העל בכדורגל והקבוצות נפרדו בתיקו 2:2 ענק. הצהובים עברו תקופה מטלטלת בשבועות האחרונים. זה התחיל עם ההצלחות בשלבים הראשונים של הליגה האירופית, המשיך עם החלטת הבורר בנוגע לעומר אצילי שכבר הספיק לעזוב לגרנאדה הספרדית, ונגמר בהחלטת ההתאחדות לגבי המשך דרכו של טביב בקבוצה והדחת הקבוצה מאירופה ע"י סנט אטיין. עם כל אלה חניכיו של רן בן שמעון עלו היום במטרה להשיג ניצחון ראשון העונה. המאמן פתח עם טל בנש באגף ימין במקום עוז ראלי שהורחק במחזור הקודם. גם טל כחילה פתח בהגנה לצד רואדה וקלטינס. הייסטר פתח הפעם בקישור הבית"רי לצדם של פריירה ואיינבינדר, כשבחוד שמעון אבוחצירה קיבל את הקרדיט מרן בן שמעון, לצידם של יוהאן אודל ועידן ורד. בוריס קליימן פתח בין הקורות.

 

מהלך המשחק: בית"ר פתחה את המשחק בצורה דומיננטית שכמעט ביטלה את ק. שמונה. החניכים של רן בן שמעון הניעו כדור בצצורה מסודרת וניסו להגיע למצבים. יוהאן אודל היה הבולט בשחקני הצהובים בדקות הראשונות כשהשתמש ביתרון המהירות שלו מול הגנת האורחים. עם זאת, הצהובים לא הגיעו למצבים מסוכנים של ממש, ומי שעלתה בסופו של דבר ליתרון היא ק. שמונה, שפיתחה התקפה בדקה ה-44. כדור רוחב של שחקן לבן מצא את טל בנש שבעט בטעות לשערו שלו. 1:0 לק. שמונה במחצית בזכות שער עצמי. בדקה ה-50 יוהאן אודל הוכשל ברחבה. פריירה ניגש לבעוט, פגע במסגרת השער, הכדור חזר אחרוה  לרגליים של הייסטר שמ-30 מטרים בעט טיל שנעצר שוב במסגרת השער. פיספוס ענק של בית"ר ירושלים שקיבלה הזדמנות גדולה להשוות. בדקה ה-60 אבוחצירה קיבל מסירת עומק שהשאירה אותו לבד כל הדרך לשוער, אלא שפריירה הצפוני הגיע מאחור, הכשיל אותו, והורחק בכרטיס אדום. בעקבות העבירה הזאת רואדה בעט כדור חופשי שנהדף על קו השער ע"י איתמר ניצן. בית"ר המשיכה להגיע למצבים כולל אחד של הייסטר שפשוט עמד לבד מול ניצן ובעט החוצה. בדקה ה-90 זה כבר נכנס, אחרי בלאגן ברחבה אבוחצירה הגיע לכדור ברחבה ובעט פנימה. דקה בלבד לאחר מכן לידור כהן פרץ מצד שמאל והכניע את איתמר ניצן עם בעיטה גאונית. אבל זה לא נגמר. ברוסו השווה את התוצאה אחרי הרמה לרחבה בה היה ספק לכך שכמה משחקני ק. שמונה עמדו בנבדל. 2:2 בסיום דרמה גדולה.

 

במחזור הבא בית"ר תשחק מול מכבי ת"א בחוץ.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה