תוצאות תיקו להפועל ירושלים והפועל קטמון במחזור הפתיחה של הליגה הלאומית



הקבוצות האדומות של העיר פתחו את עונת 2016/2017 בליגה הלאומית. הפועל ירושלים ועירוני נשר סיימו בתיקו 1:1, כשגם קטמון ועפולה התחלקו בנקודות אחרי תיקו 3:3 ומשחק משוגע

עונת 2016/2017 של הליגה הלאומית נפתחה הערב(שני) גם עבור הקבוצות הירושלמיות. הפועל קטמון יצאה למשחק חוץ קשה מול הפועל עפולה, כשבמקביל הפועל ירושלים אירחה את עירוני נשר.
 
נתחיל עם חניכיו של פרדיו דוד, שיצאו לצפון במטרה לפתוח עונה עם ניצחון. בדקה ה-22 נכבש השער הראשון דווקא לזכות עפולה, לאחר שדארן לורי הקפיץ מעל סיידוף. לקראת סיום המחצית הראשונה מיקו ממן הספיק להשוות, אך עפולה לא נבהלה ואזוצ׳קו אוגו כבש שער יתרון נוסף לצפוניים לפני ההפסקה. בדקה ה-58 איציק כהן הוכשל ברחבה. אבירם ברוכיאן ניגש לבעוט והשווה את התוצאה ל-2:2. קטמון לא אמרה את המילה האחרונה לאחר שער השיוויון. בדקה ה-87 האדומים עשו מהפך מרשים כשליעד עובד כבש. אבל גם עפולה לא הייתה מוכנה להפסיד את המשחק הזה. בדקה ה-91 הצפוניים כבשו את השיוויון, מרגליו של איתי עוזרי. 3:3 בסיום אחרי משחק משוגע.

 
במשחק המקביל, אירחה הפועל ירושלים את עירוני נשר. חניכיו של יוסי מזרחי לא הצליחו לכבוש במחצית הראשונה אך שמרו על שער נקי כשבינתיים אחמד שעבאן מעירוני נשר הורחק. בדקה ה-55 אנתוני וורן כבש את שער היתרון והביא המון תקווה לאוהדים האדומים שהגיעו. שתי דקות לסיום המשחק אלי דרעי הורחק, ואז בתוספת הזמן, הפועל ספגה את שער השיוויון. סמיר באירקטרביץ׳ היה אחראי על השער ועל חלוקת הנקודות. 1:1 בסיום.
 
במחזור הבא הפועל קטמון תארח את הפועל ראשל״צ, והפועל ירושלים תארח את מכבי הרצליה.
 
תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן סינדל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה