מחזור הפתיחה: בית״ר ומכבי פ"ת נפרדו בתיקו 2:2



לידור כהן ועידן ורד כבשו לזכות הצהובים, כליבאת וקאניוק בשער ענק דאגו להשוות. עוז ראלי הורחק בסיום, אצילי לא שותף בגלל סיבות רפואיות

ליגת העל בכדורגל נפתחה אתמול(שבת) ברחבי הארץ, והערב גם בפ״ת עבור בית״ר ירושלים ומכבי המקומית. הירושלמים כבר מרגישים עמוק בתוך עונת 2016/2017, שכן הם התחילו את העונה האירופית כבר ביוני. פ״ת לעומת זאת התחילה את העונה מאוחר יותר רק במשחקי גביע הטוטו. המפגש הערב סיקרן אפילו יותר, כשמאמן הצהובים רן בן שמעון פגש את קבוצתו מהעונה שעברה, ולירוי צעירי התמודד מול חבריו מהעונה הקודמת כשהפעם הוא לובש את מדי פ״ת. בבית״ר יודעים שעם כל הכבוד למשחק הגומלין הקרוב ביום חמישי מול סנט אטיין, המטרה העיקרית היא לעשות קפיצת מדרגה משמעותית בליגת העל. רן בן שמעון פתח עם הרכב דומה לזה שפתח מול הצרפתים, אלא שהשחקן הטוב בקבוצה, עומר אצילי, לא נכלל בסגל מסיבות רפואיות. בקבוצה שללו ספקולציות הקשורות להמשך דרכו של עומר אצילי בקבוצה, והבהירו כי הקשר נעדר אך ורק בגלל סיבה רפואית.

 

מהלך המשחק: כבר בדקה התשיעית עלתה בית"ר ליתרון 0:1 כאשר מסירת עומק מקו ההגנה הגיעה עד ללידור כהן, שעצר יפה את הכדור מול דני עמוס וגילגל פנימה. עשר דקות לאחר מכן כליבאת השווה את התוצאה אחרי שקליימן לא הצליח לעצור בעיטה לא כל כך חזקה שלו. עוד עשר דקות עברו ובית"ר עלתה ל-1:2. הפעם דוד קלטינס מסר כדור עומק נהדר לעידן ורד במרכז הרחבה, והקשר לא התבלבל מול עמוס. בדקה ה-38 גידי קאניוק השווה שוב את התוצאה עם השער היפה במשחק. טיל שלו מצא את החיבורים שך קליימן בדרך ל-2:2 בהפסקה. המחצית השנייה לא התעלתה לרמה גבוהה. בית"ר הרבתה להחמחץ ופיספסה הזדמנויות קורצות מול השער של פ"ת. עוז ראלי הורחק בתוספת הזמן לאחר שקיבל צהוב שני. 2:2 בסיום.

 

כאמור ביום חמישי הקרוב תתמודד הקבוצה מול סנט אטיין, במטרה לעשות את הבלתי יאמן ולהעפיל לשלב הבתים של הליגה האירופית.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה