הבוררות הגיעה לסיומה: סעיף השחרור של עומר אצילי נקבע על 750 אלף יורו



אחרי תקופה ארוכה של דיונים, פסק היום(ראשון) עו"ד חנוך קינן את גובה סעיף השיחרור של קשר הצהובים. אצילי חתום בקבוצה עד לסיום העונה, אך קבוצות יוכלו לרכוש אותו בסכום שנקבע. בית"ר תערער

עם כל הכבוד להתקדמות בית"ר ירושלים באירופה, הנושא שהסעיר היום(ראשון) את בית וגן היה פסק הבוררות בנוגע לקשר וכוכב הקבוצה עומר אצילי. כזכור, לקראת סיום העונה הקודמת, אלי טביב פנה לעומר אצילי בבקשה לחתום על חוזה חדש, וכשזה סירב להיכנס למו"מ לפני סיום העונה, הבעלים החליט שלא לתת לו לשחק בכמה משחקים שלא היו בעלי חשיבות כיוון שהצהובים כבר כמעט הבטיחו את מקומם באירופה. אצילי בעצת סוכניו רונן וגלעד קצב, הגיש דרך עורך דינו רועי רוזן בקשה לבוררות, על מנת שיקבע לו סעיף שיחרור מהקבוצה. לאחר תקופה ארוכה, שכללה דיונים מתמשכים והצגת טענות כל הצדדים, נקבע כי סעיף שיחרורו של הקשר יעמוד על 750 אלף יורו. זהו הישג חשוב לקשר ולמייצגים אותו, כשמצד שני המועדון עוד לא אמר נואש, ויגיש ערעור לבית המשפט המחוזי.

כעת, קבוצות כמו מכבי ת"א, הפועל ב"ש, ומכבי חיפה שחיכו בסבלנות לפסק הבוררות, יוכלו לרכוש את השחקן במחיר שנקבע. אצילי עדיין מחזיק בחוזה בבית"ר עד לסיום העונה.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה