בית״ר הודחה מגביע הטוטו לאחר 1:1 מול אשקלון



אצילי כבש את השער הראשון לזכות הצהובים בדקה ה-24 אחרי בישול נהדר של עידן ורד. ג׳פרידזה השווה בדקה ה-84. הרכש החדש של בית״ר יוהאן אודל שיחק 27 דקות

בית״ר ירושלים התארחה הערב(רביעי) בראשל״צ למשחק מול הפועל אשקלון במסגרת המחזור השלישי של גביע הטוטו. רן בן שמעון מכין את חניכיו לקראת המשחק הקשה מול סנט אטיין, ולכן בחר לפתוח עם הרכב ראשון פוטנציאלי. קליימן פתח בשער כשמורי ורואדה במרכז ההגנה, והייסטר וראלי באגפים. בקישור פריירה וקלטינס צוותו יחד כשאייבינדר קיבל מנוחה, ועידן ורד ועומר אצילי השלימו רביעייה באמצע. את החודש איישו שכטר ואבוחצירא.
 
מהלך המשחק: השער הראשון הגיע בדקה ה-24 כשעידן ורד שלח מסירה נהדרת לצד ימין, שם עומר אצילי השתלט על הכדור, ומול השוער של אשקלון לא טעה בדרך ל- 1:0 צפוי לבית״ר. המחצית השנייה לא התעלתה לרמה גבוהה. בית״ר ביצעה המון שינויים במחצית השנייה כדי לרענן את ההרכב, עד שבדקה ה-84 היא חטפה את שער השיוויון. ג׳פרידזה קיבל כדור בצד ימין והשווה את התוצאה. 1:1 בסיום. בית״ר הודחה מגביע הטוטו לאחר שני הפסדים ותוצאת תיקו.

 
דבר נוסף שיכול לעודד את אוהדי הצהובים הוא החתמתו של הקשר יוהאן אודל. שגם קיבל היום 23 דקות משחק. הצרפתי שחתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, הצטרף לקבוצה לאחר שהיה אמור לחתום בהפועל תל אביב. האדומים התעכבו עם צירופו והקשר התייאש ועזב את הארץ. בית״ר כאמור יצרה עמו קשר והמו״מ הבשיל עד לכדי חתימה היום.
 
תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה