הפסד ליוסי מזרחי בבכורה המחודשת, בית"ר הוגרלה מול סנט אטיין



המאמן הותיק הפסיד 1:0 לשעריים במשחקו הרשמי הראשון מאז חזר להפועל ירושלים. בית"ר ירושלים הוגרלה מול סנט אטיין בפלייאוף הליגה האירופית

יוסי מזרחי והפועל ירושלים התחילו את עונת 2016/2017 ברגל שמאל. המאמן הותיק הופיע היום(שישי) על הקווים בבכורה מחודשת מול מכבי שעריים במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו, והפסיד 1:0. צ'אם ממאדו היה זה שכבש לזכות שעריים בדקה ה-29, וקבע את תוצאת המשחק.

מזרחי התראיין מוקדם יותר היום בתוכנית "בדרך למגרש" ברדיו ירושלים ואמר: "הסיטואציה בהפועל לא פשוטה, אבל כל החיים שלי התמודדתי עם סיטואציות לא פשוטות. צריך הרבה אומץ לקחת אתגר כזה. אבל בקבוצה הזאת אני רואה שלא צריך תקציב גדול כדי לבנות קבוצה נורמלית." עוד הוסיף מזרחי כי "הוא מרוצה מהגישה של השחקנים שכן מתאמנים בקבוצה. צריך להביא עוד כמה שחקנים שיהוו שלד ונהיה קבוצה לא רעה בכלל". את הראיון המלא ניתן למצוא בדף הפייסבוק של התוכנית- "בדרך למגרש- תכנית הספורט של רדיו ירושלים"

בנושא אחר, היום התקיימה הגרלת משחקי פלייאוף הליגה האירופית. בית"ר ירושלים שעברה אתמול את ילגאבה, הוגרלה מול סנט אטיין הצרפתית. המשחק הראשון ייערך באצטדיון טדי ב-17באוגוסט. הגומלין ייערך שבוע ויום לאחר מכן ב-25 באוגוסט בצרפת.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן סינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה