בית״ר הפסידה לאומוניה ניקוסיה 3:2, אך העפילה לסיבוב השלישי במוקדמות הליגה האירופית



הצהובים העפילו בזכות יחס שערו חוץ עדיף, לאחר שניצחה בטדי 0:1. אצילי כבש צמד, עגייב, שרידן ורושיאס כבשו לזכות הקפריסאים

עם יתרון 1:0 מהמשחק הראשון, הגיעה הערב(חמישי) בית״ר ירושלים לניקוסיה כדי לשחק מול אומוניה המקומית, במטרה להעפיל לסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. הצהובים עשו זאת בהצלחה למרות שהפסידו 3:2 לקפריסאים, בזכות הניצחון במשחק הקודם, אז היה זה שמעון אבוחצירא שהקפיץ את הקהל בטדי וכבש דקות אחדות לאחר שנכנס כמחליף את שער הבכורה במדים הצהובים. הערב רן בן שמעון החזיר להרכב את איתי שכטר, חסוס רואדה וקובי מויאל להרכב, על חשבונם של יעקב בריהון, טל כחילה, ועידן ורד.
 
מהלך המשחק: דקה בלבד מהפתיחה ניקוסיה סיכנה את השער לאחר כדור קרן שהגיע לראש שחקן מקומי, ומשם למשקוף השער של קליימן. שש דקות לאחר מכן ארסניו ואלפורט הגיע למצב מסוכן, אך הבעיטה שלו נעצרה על ידי שוער ניקוסיה. בדקה ה-11 בית״ר הגיעה לניסיון הבקעה נוסף, כשאיתי שטר השתחרר בצד שמאל והגביה כדור נהדר לראש של עומר אצילי. הקשר נגח ונעצר שוב על ידי שוער היריבה. בדקה ה-17 השער הראשון הגיע. אורי מגבו רץ על הקו השמאלי, הגביה מצד שמאל, הכדור הורחק על ידי הגנת ניקוסיה בצורה לא טובה, ועומר אצילי בעט עם רגל שמאל ממרכז הרחבה לפינת השער. 1:0 לבית״ר. בדקה ה-26 אומוניה ניקוסיה השוותה, כשהכובד היה לא אחר מחברו הטוב של עומר אצילי, אמיר עגייב. 1:1. בדקה ה-34 ואלפורט הגיעה שוב להזדמנות מצויינת אחרי מסירה גדולה של אייבינדר, אך החלוץ בעט ברשלנות לגוף של השוער. פספוס ענק. בדקה ה-45 בית״ר זכתה בכדור עונשין מ-11 מטרים לאחר ששכטר ספק הוכשל ברחבה. עומר אצילי ניגש לבעוט וכבש. שתי דקות לאחר מכן, גם ניקוסיה זכתה בפנדל. שרידן ניגש לבעוט וכבש. 2:2 במחצית. המחצית השנייה הייתה פחות טובה מבחינת שתי הקבוצות. בית״ר הגיעה למצב מצויין בדקה ה-69 כששכטר השתחרר מצויין ורץ עד השער, אך נעצר על ידי השוער. בדקה ה-81 ניקוסיה עלתה ליתרון לאחר שער נפלא של רושיאס. 3:2 למארחים.צדקה בלבד לאחר מכן קליימ יצא לא טוב לכדור קרן, וכמעט שילם על זה ביוקר, אך הקפריסאים החטיאו מהקו.

 
בית״ר ירושלים אמנם עלתה לסיבוב השלישי המוקדם של הליגה האירופית, אך אם היא תרצה להעפיל לשלב הבתים, היא חייבת לעבוד על התיאום במרכז ההגנה שלא עבד טוב, כשחסוס רואדה ודן מורי עשו הרבה טעויות. לעומתם החלק ההתקפי עבד טוב יחסית לשלב הזה של העונה, למעט ארסניו ואלפורט שניכר כי התקשה מאוד לבוא לידי ביטוי, ואף החמיץ ממצבים נוחים מאוד. בסיבוב השלישי הצהובים יפגשו את ילגאבה מלטביה.
 
תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן סינדל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה