מרתון ספינינג ירושלים 2016



כ-1400 משתתפים מכל רחבי הארץ נטלו חלק במרתון הספינינג הגדול בישראל – מרתון הספינינג "אלדן" ירושלים 2016

המרתון הייחודי והמקצועי, שנערך באווירה ירושלמית ונפרס על פני יומיים (רביעי –חמישי), הפך לאחד מהאירועים המבוקשים בקרב חובבי הספורט בארץ (שחלקם הגדול מגיע מחוץ לירושלים) שהתחלקו לשישה מקצים שונים בני 80 דקות כל מקצה, מהשעה 18:00 ( המקצה הראשון ) ועד למקצה הנועל באותו יום בשעה 23:00.

במהלך ימי המרתון התקיימה במתחם אלרוב שדרות ממילא, תערוכת מיני אקספו בה הציגו מיטב המותגים המובילים בתחום הספורט.

כל אחד מהמשתתפים במרתון קיבל ערכה מיוחדת של חברת MGS המשווקת של דיאדורה, קאפה וארנה בישראל ,הכוללת תיק, חולצה איכותית (ארנה), מגני זיעה (דיאדורה) ועוד.

את מרתון הספנינג אלדן ירושלים שהתקיים על הגשר של שער יפו אל מול הנוף המדהים של מגדל  דוד, הסינמטק ומשכנות שאננים, הובילו בכירי מדריכי הספינינג של ירושלים בחוויה אנרגטית ויוצאת דופן במיוחד.

במקצה הפתיחה של מרתון הספינינג אירחה עיריית ירושלים עשרות חיילים בודדים שהיו אורחי הכבוד של האירוע .

מרתון הספינינג אלדן ירושלים 2016 הופק על ידי אגף הספורט העירוני וחברת אלטרנטיבה 1 .

איציק קורנפיין, מנהל אגף הספורט העירוני בעיריית ירושלים:"מרתון הספינינג הינו חלק מהפעילות הרבה והענפה של עיריית ירושלים ואגף הספורט העירוני לקידום הספורט העממי בעיר ועידוד הפעילות הספורטיבית ושמירה על אורח חיים בריא.  מדובר באירוע ספורטיבי ייחודי ועוצמתי שנערך באווירה יוצאת דופן, בליווי מוסיקה קצבית ומסעירה ובאנרגיות מטורפות. ירושלים מחזקת את מעמדה כבירת הספורט של ישראל בהשקעות חסרות תקדים בכל ענפי הספורט המקצועיים והעממיים כאחד".

צילום : רפי בן חקון 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה