הפועל ירושלים הביסה את עירוני נהריה והבטיחה את המקום הראשון



הפועל ניצחה 77:99 ללא ליאור אליהו הפצוע ואדגר סוסה. טוני גפני הצטיין עם 19 נקודות. משחק נהדר גם לרפי מנקו שסיים עם 17 נקודות. הפועל תארח את הפיינל פור בארנה

הפועל ירושלים אירחה הערב את עירוני נהריה במסגרת משחק שנדחה מהמחזור ה-28, וניצחה 77:99. האוהדים האדומים נהנו לא רק מהמשחק עצמו, אלא גם מאירוע FUN-ZONE משפחתי שעשתה הקבוצה לכבוד החג, אירוע שדומה מאוד לאירועים שעושה הפועל קטמון לפני משחקיה בטדי. האדומים במומנטום נהדר. הניצחון הערב הוא ניצחונם התשיעי ברציפות, והוא גם הניצחון שהבטיח להם את המקום הראשון בליגה ואת אירוח הפיינל פור בארנה. הזר החדש אדגר סוסה, לא נרשם למשחק גם הערב. גם ליאור אליהו לא שותף זכר לפציעה מהמשחק הקודם מול אילת. דני פרנקו פתח בחמישייה עם רולנד, הלפרין, סמית', מנקו וגפני.

 

מהלך המשחק: ברבע הראשון המשחק שטף, וחמש הדקות הראשונות עברו כמעט ללא עבירות. הפועל נראתה מעולה, וסיפקה גם שואו לקהל עם אלי הופ של טוני גפני, שגם הוביל את קלעי ירושלים ברבע הראשון עם 9 נקודות, בדרך ליתרון אדום בסיום לאחר 10 דקות- 13:23. הרבע השני נפתח עם אותו מומנטום אדום שאפיין את קודמו. דאנקן המשיך ביכולת הנהדרת שלו מהמשחקים הקודמים והוביל את ירושלים ליתרון 21:37 כ-5 דקות לפני הירידה למחצית. האדומים המשיכו להתעלל בנהריה, כשגם הולמן הכניס המון כוח לצבע, והפועל סיימה טת המחצית ביתרון 34:50. ברבע השלישי היה זה רפי מנקו שהתבלט בשורות האדומים, כשהקפיץ את הארנה עם שלשה והטבעה. גם מנקו, וגם טוני גפני שהיה פשוט מצויין, הגדילו את היתרון האדום עד סוף הרבע, 73:48 להפועל לקראת עשר הדקות האחרונות. הרבע הרביעי היה גארבג' טיים וזה היה הזמן של דני פרנקו לתת גם לאיגור מאיור לשחק, והשחקן הצעיר החזיר עם שתי שלשות. גם יוחאי צוקרמן קיבל כמה דקות משחק לקראת הסיום. הפועל מנצחת בסיום 77:99, ומבטיחה את המקום הראשון בסיום העונה הסדירה, ולכן היא תארח את הפיינל פור בהיכל הפיס ארנה.

 

בלטו בשורות הפועל: גפני 19 נקודות, מנקו 17, דאנקן 13, והולמן 12.

 

במחזור הבא יפגשו האדומים את הפועל ת"א.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה