הפסד כואב להפועל קטמון, תיקו מאכזב להפועל ירושלים



חניכיו של פרדי דוד הובסו 5:0 ע״י הפועל ר״ג והתרחקו מאוד מהמקום השני. חניכיו של אלי מחפוד סיימו בתיקו מול קרית גת, והם עדיין מתחת לקו האדום

משחקי הפלייאוף העליון והתחתון של הליגה הלאומית התקיימו הערב(שני) כשגם הקבוצות הירושלמיות נטלו בהם חלק. הפועל קטמון נלחמת על מקום טוב בפלייאוף העליון, כשמנגד הפועל ירושלים נלחמת על הישארות בליגה.
 
נתחיל עם קטמון, שאמנם נראה טוב במחצית הראשונה של המשחק מול הפועל ר״ג, אך ספגה בדקה ה-31 מרגליו של ישראל וראש את הראשון. ניקולאס פלצ׳וק ורן רול כבשו עוד שני שערים במחצית השנייה בדקות ה-68 וה-76 בהתאמה, וקבעו 3:0 לר״ג. הפועל קטמון יצאה קדימה והפקירה את ההגנה, וזה גרם לה לספוג שני שערים נוספים בדקות הסיום מרגליהם של ריף פרץ וליעד ברקוביץ׳, בדרך לתבוסה קשה- 5:0 לר״ג בסיום. ההשלכות של ההפסד הזה הן די ברורות. הפועל קטמון רחוקה כעת 8 נקודות מהמקום השני שמוביל לליגת העל, כשנותרו עוד 12 נקודות בלבד בקופה. קשה לראות את האדומים מעפילים למקום השני, אפילו אם ינצחו את כל המשחקים שנותרו להם. במחזור הבא היא תשחק מול מכבי אחי נצרת.

 
הפועל ירושלים נמצאת בבעיה אחרת לגמרי. חניכיו של מחפוד נשארו מתחת לקו האדום, לאחר שסיימה בתיקו 3:3 מול מכבי קריית גת שנועלת את הטבלה. האדומים דווקא פתחו מצויין את המשחק, כששרון לוי כבש בדקה ה-18 ואנתוני וורן הכפיל בדקה ה-31. במהלך המחצית ראיין אדלי הורחק משורות הפועל, ואיתמר כהן נפצע. עומר מולאי ועמית ביטון כבשו לזכות קרית גת בדקות ה-53 וה-64 בהתאמה, וגרמו לפאניקה של האורחת. ברונו ריקרדו החזיר את הצבע האדום ללחיים של ירושלים בדקה ה-69, אך דידייה קוגבניה השווה כעשרים דקות מאוחר יותר, וקבע תיקו 3:3. הפועל ירושלים ממוקמת במקום ה-15 עם 34 נקודות, 2 פחות ממכבי יבנה. האדומים הצרות, ובמחזור הבא הם יכולים לעשות מהלך שיחזיר אותם למקום ה-14, אם ינצחו את אותה מכבי יבנה.
 
תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן סינדל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה