הגיעה לפלייאוף: הפועל קטמון ניצחה 0:2 את מכבי הרצליה



האדומים השיגו ניצחון ראשון במשחקי הפלייאוף העליון, לאחר שערים של מיקו ממן ורז שטיין. ליגה ג׳ מרכז: 2:2 בין נורדיה למבשרת לא הפריע לצהובים בחגיגות האליפות הליגה והנפת הצלחת

אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון, אירחה היום(שישי) הפועל קטמון את מכבי הרצליה במסגרת המחזור השני של משחקי הפלייאוף העליון, וניצחה 0:2. האדומים אמנם בפלייאוף העליון, אך לא הרשימו במשחקים האחרונים, ונראה שיש נסיגה ביכולת של חניכיו של פרדי דוד. במחזור הקודם הם סיימו בתיקו 2:2 מול הפועל פ״ת, כשבמחזור לפניו הם הפסידו ליריבה העירונית 3:2. אם יש להם רצונות להעפיל לליגת העל לראשונה בתולדות המועדון, הם חייבים להראות יכולת יותר טובה במאני טיים. אחרי מחצית ראשונה משעממת וחסרת שערים הגיעה המחצית השנייה עם שער של קטמון בדקה ה-49 מרגליו של מיקו ממן. האדומים הגיעו לעוד כמה מצבים מסוכנים שהסתיימו בהחמצות אדירות. בדקה ה-71 קטמון נשארה בעשרה שחקנים לאחר ששי חדד הורחק בעקבות הרמת רגל מסוכנת. מיד לאחר ההרחקה הרצליה החלה לתקוף יותר כשהאדומים ניסו לעקוץ מפעם לפעם. בתוך תוספת הזמן רז שטיין קינח עם שער יפייפה, וקטמון השיגה ניצחון חשוב מאוד, 0:2 על מכבי הרצליה. האדומים כרגע במקום החמישי עם 48 נקודות, חמש נקודות בלבד מהפועל אשקלון שהפסידה וממוקמת שנייה. אפשר להגיד שהיום הפועל קטמון הגיעה לפלייאוף, והיא עדיין מועמדת לגיטימית להעפלה לליגת העל.

 

מוקדם יותר היום, אירחה בית״ר נורדיה ירושלים את הפועל מבשרת ציון במסגרת המחזור האחרון של העונה בליגה ג׳ מרכז, והקבוצות נפרדו בתיקו 2:2. נורדיה כבר הבטיחה העפלה לליגה ב׳ לפני מספר מחזורים, והיום במשחק הם הניפו את צלחת האליפות של ליגה ג׳ מרכז, ועשו כבוד לשחקן בית״ר ירושלים בעבר דני נוימן במהלך מחצית המשחק בגבעת רם. מסכת השערים נפתחה עם שער מפריצה של חן מנצורי לרחבה מצד שמאל ובעיטה שפגעה ברגל של שחקן יריב בדקה ה-15. מבשרת ציון השוותה זמנית בדקה ה-46, אך אלעד אברמסון, מלך השערים של הצהובים כבש בדקה ה-89 עם בעיטה מסובבת שפגעה במשקוף ונכנסה פנימה. אלא שדקה לאחר מכן האורחים השוו, והקבוצות נפרדו עם חלוקת נקודות במשחק האחרון של העונה.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן סינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה