הפועל ירושלים ממשיכה במומנטום החיובי אחרי ניצחון 78:89 על בני הרצליה



האדומים המשיכו את רצף הניצחונות, ובשבוע נבא תיכה להם ראשל"צ. ליאור אליהו הצטיין עם 19 נקודות

אחרי רצף ניצחונות מרשים שכלל ניצחונות על מכבי ת"א ומכבי חיפה, אירחה הערב הפועל ירושלים(מוצ"ש) את בני הרצליה וניצחה 78:89.

האדומים אמנם התקשו מול חיפה, אך הם נמצאים בתקופה מצויינת לקראת המאני טיים של העונה. איליי הולמן מסתבר כהחתמה נהדרת, בדומה לשנה שעברה כשהפועל החתימה את דיון תומפסון. הצוות המקצועי עדיין מחפש גארד שימלא את מקומו של מאט ג'נינג שעזב, אך כרגע נראה כי ירושלים מסתדרת גם בלי. בהרכב של פרנקו פתחו איג'יי רולנד, יותם הלפרין, דונטה סמית', ליאור אליהו, וטוני גפני.

מהלך המשחק: הרבע הראשון התאפיין בתוצאה גבוהה יחסית. ירושלים ובני הרצליה קלעו הרבה זריקות, ודווקא האורחים היו אלה שסיימו את הרבע הראשון ביתרון 26:27. לרבע השני ירושלים עחתה מפוקסת יותר מבחינה הגנתית. ועלו ליתרון 31:37 כשנותרו 4:30 דקות לסיום המחצית. בהמשך בני הרצליה הצליחה לצמק את הפער לכדי שתי נקודות, והפועל ירדה להפסקה ביתרון 40:42. גם ברבע השלישי המשחק המשיך להיות צמוד. האדומים הובילו בשתי נקודות בלבד לאחר 5 דקות בתוך הרבע כשליאור אליהו נתן שיחק מעולה בשורות ירושלים. בהמשך הפועל פתחה פער בעזרת איליי הולמן שנכנס והביא הרבה דומיננטיות מתחת לסל. 63:55 לאדומים לפני תחילת הרבע האחרון. הסנטר החדש המשיך ביכולת המצויינת והפגין יכולת קליעה טוב גם מחצי מרחק, כשהוא מוביל אץ ירושלים ליתרון 9 נקודות, 6 וחצי דקות לסיום. בני הרצליה הצליחה לצמק את הפער לשלוש נקודות בלבד כשתי דקות לקראת סוף המשחק והאדומים לקחו פסק זמן, ממנו הם חזרו עם שלשה של יותם הלפרין שהרגיעה מעט את האוהדים ביציעים. השלשה הזאת גם הוציאה את הרוח מהמפרשים לבני הרצליה, וירושלים ניצחה 78:89.

 

בלטו בהפועל: אליהו 19 נקודות, הולמן וגפני 15 כ"א, רולנד 12, הלפרין וטימור 8 כ"א.

 

במחזור הבא תצא הפועל למשחק קשה מול ראשל"צ.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה