הפועל ירושלים ניצחה 2:3 את הפועל קטמון



המשחק החם בין הקבוצות הסתיים עם ניצחון לקבוצה של סאסי. למרות ההפסד, קטמון העפילה לפלייאוף העליון

דרבי, דרביון, קרב אחים- איך שלא תרצו לקרוא לזה, המשחק החם בין הפועל קטמון להפועל ירושלים נערך היום(שישי) באצטדיון טדי והסתיים עם ניצחון של הפועל ירושלים 2:3 על קטמון.

קטמון הגיעה למשחק כשהיא ממוקמת במקום הרביעי עם 44 נקודות, וצמודה לצמרת הגבוהה- רק שלוש נקודות מהפועל אשקלון שבמקום השני. לעומת קבוצת האוהדים, הפועל ירושלים מדשדשת בתחתית, כשהיא במקום ה-14 עם 28 נקודות, ורחוקה ארבע נקודות ממכבי יבנה שנמצאת מעל הקו האדום. גם מצבת השחקנים של הפועל ירושלים דלה יותר, כשישנם המון פצועים: עמית בן שושן, מריאנו סוארז, סמוילנקו ויאצסלב, רותם בוסקילה ויוסי ביטון. אם זה לא מספיק איתמר כהן מורחק בגלל צהובים, ואופיר עזו מורחק בגלל הכרטיס האדום שספג במשחק הקודם. בצד השני קטמון חסרה את ליעד עובד ויונתן זדה.

מהלך המשחק: המחצית הראשונה עמדה בציפיות של המשחק החם. הפועל ירושלים כבשה ראשונה ברגליו של ברונו ריקרדו הנפלא כבר בדקה ה-14. דקה בלבד לאחר מכן מתיאס מרטין ניצל טעות בהגנת הפועל ירושלים, והשווה את התוצאה. בדקה ה-22 קטמון קיבלה כדור עונשין מ-11 מטרים, ואבירם ברוכיאן כבש והשלים מהפך, 2:1 לקטמון. בדקה ה-31 אסף לוי בעט כדור חופשי שהכניע את סיידוף וקבע תיקו 2:2 במחצית המשחק המסקרן בטדי. המחצית השנייה נפתחה עם שער מהיר, כשרז כהן הרשית והימם את אוהדי קטמון. השער של כהן גם היה שער הניצחון שהביא להפועל ירושלים שלוש נקודות חשובות למאבקי התחתית.

 

למרות ההפסד של קטמון, היא העפילה לפלייאוף העליון מהמקום ה-6. הניצחון שלה הפועל ירושלים צימק את הפער ממכבי יבנה לשתי נקודות בלבד.

 

במשחק אחר שנערך במסגרת ליגה ג' מרכז, נפרדו בית"ר נורדיה ועירוני לוד בתיקו 2:2, במשחק שכמובן לא ישפיע על על נורדיה, כיוון שכבר הבטיחה את עלייתה לליגה ב'. לבית"ר כבשו רן דדיה מהנקודה הלבנה, ושי ניסים.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה