בית״ר נורדיה ירושלים עלתה ליגה אחרי 1:7 על אבירי בת ים



הצהובים חגגו עליה לליגה ב׳. ליגה לאומית: תיקו לקטמון מול עפולה, חלוקת נקודות גם בטדי אחרי משחק משוגע בין ראשל״צ להפועל ירושלים

רגע היסטורי נרשם היום(שישי) כשבית״ר נורדיה הבטיחה את עלייתה לליגה ב׳ לאחר שניצחה את הפועל אבירי בת ים 1:7. הניצחון היה צפוי, והיה ברור לכל שהצהובים, שקיימים בסך הכל שנה שנייה, ישלימו את המשימה. עוז אריאל פתח את החגיגות עם שערים בדקה ה-6 וה-23. מלך השערים של הצהובים העונה, אלעד אברמסון, כבש את השלישי, והקבוצות ירדו למחצית כשהקהל בטירוף ביציע שבגבעת רם. בהמשך עוז אריאל הספיק להשלים שלושער, אלעד אברמסון השלים צמד, רן דדיה הוסיף עוד אחד, וגילי גור חגג גם הוא. בת ים צימקה מעט, אך זה ממש לא הפריע לחגיגות, והמשחק נגמר בתוצאה 7:1 לנורדיה. נורדיה הבטיחה עלייה שלושה מחזורים לסיום, וכעת פנייה לליגה ב׳ המאתגרת. האם היא תעלה גם בשנה הבאה? הזמן יגיד.
 
גם הקבוצות האדומות של ירושלים שיחקו היום במסגרת הליגה הלאומית. נתחיל עם קטמון שחילצה תיקו 1:1 בדקות האחרונות מול הפועל עפולה בחוץ. עיזאת חלאילה כבש ראשון בדקה ה-42 לזכות עפולה. ליעד עובד השווה את התוצאה בדקה ה-88, וחילץ נקודה חשובה בהמשך המאבק בצמרת הליגה הלאומית. האדומים כעת מקום רביעי, 3 נקודות בלבד מאשקלון שממוקמת שניה.

 
במקביל נערך באצטדיון טדי המשחק בין הפועל ירושלים להפועל ראשל״צ, וגם שם הייתה דרמה גדולה. אנתוני וורן היה הראשון לכבוש לזכות הפועל בדקה ה-7, אך איליי בכר, גיא סלם, ויעקב בריהון כבשו לזכות ראשל״צ והורידו את ירושלים למחצית בפיגור שני שערים. בדקה ה-70 וורן כבש צמד וצימק ל-2:3, ושבע דקות לאחר מכן איתמר כהן כבש את השלישי של האדומים, בדרך ל-3:3. בדקה ה-80 אופיר עזו הורחק, והוא לא ישתתף במשחק הקרוב של הפועל שיתקיים מול- שימו לב- קטמון. הפועל כרגע במקום ה-14 במרחק של שלוש נקודות ממכבי יבנה שנמצאת מקום מעליה ולה משחק חסר.
 
תמונה באדיבות דף הפייסבוק של בית״ר נורדיה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה