בית"ר פתחה את הפלייאוף העליון עם ניצחון 2:3 על מכבי חיפה



ללא אצילי, ולמרות הרעש התקשורתי סביב סיבת היעדרותו, הצהובים השיגו את ניצחונם השישי ברציפות. אייבינדר, רוקאביצה ו-ואלפורט כבשו לבית"ר, בניון ודקל קינן השוו זמנית

איצטדיון טדי נראה הערב(שני) כמו בימים שהצהובים השיגו תארים. בית"ר פתחה את הפלייאוף עם ניצחון יוקרתי על מכבי חיפה, והקהל חגג עם השחקנים ניצחון שישי ברציפות. היו כאלה שחשבו כי הסאגה סביב אי שיתופו של הקפטן הצהוב עומר אצילי ישפיע על השחקנים, אך הם עלו על כר הדשא והוכיחו, בפעם המי יודע כמה, שהם באים חדורי מוטיבציה לכל משחק במטרה להמשיך להיות הלהיט של הליגה. מאמן בית"ר ירושלים, סלובודאן דראפיץ', נאלץ להסתדר ללא אלעד גבאי המוצהב, כשאת מקומו תפס אבישי כהן הצעיר שהרשים וסיפק משחק נהדר. את אצילי החליף בהרכב לידור כהן, שסיפק משחק פושר והוחלף במחצית.

בית"ר פתחה את המשחק חזק והשער הראשון לא איחר לבוא. בדקה החמישית דן אייבינדר נהנה מבישול שכטר וקבע 1:0 לבית"ר. שתי דקות בלבד עברו עד שטל כחילה סיפק מסירה ארוכה לרוקאביצה שהצליח להשתלט ובעט מזווית לנוחה למסגרת החשופה. 2:0 לצהובים אחרי שבע דקות. הקצב המטורף נמשך, ויוסי בניון צימק בדקה ה-13. דקל קינן היה זה שהשווה את המשחק בדקה ה-37, ושש דקות לאחר מכן נטע לביא החיפאי הורחק בשל משחק מסוכן, והוריד את קבוצתו למחצית בעשרה שחקנים, כשלוח התוצאות מראה 2:2. ארסניו ואלפורט נכנס למשחק בפתיחת המחצית השנייה. עברו שתי דקות, והזר החדש כבש את שער הבכורה, שהתברר גם כשער הניצחון. 3:2 לבית"ר בסיום משחק נהדר בטדי.

הניצחון הזה הגדיל את היתרון של הצהובים ל-16 נקודות ממכבי חיפה, כשבית"ר במקום השלישי בדרך הבטוחה להשיג כרטיס לליגה האירופית. במחזור הבא היא תצא לסכנין ללא הקהל הצהוב, על פי החלטה שלקחה מנהלת הליגה יחד עם ראשי שתי הקבוצות.

 

במשחק ששוחק מוקדם יותר היום בליגה הלאומית, נפרדו הפועל ירושלים ועירוני קרית גת בתיקו 0:0. האדומים ממשיכים בהסתבכות שלהם בתחתית, ואם הם רוצים להישאר בליגה עליהם להתעורר ולהתחיל להשיג נקודות.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה