חוזרת לעצמה: הפועל ירושלים ניצחה את בני הרצליה 80:100



אורי אלון הבעלים הגיע להיכל הפיס ארנה על מנת להרגיע את המערכת, וראה את קבוצתו מפרקת את הרצליה. יותם הלפרין הצטיין עם 21 נקודות

לאחר תקופה קשה שכללה תבוסה למכבי קריית גת במחזור הקודם, אירחה הערב(שני) הפועל ירושלעם את בני הרצליה בהיכל הפיס ארנה וניצחה 80:100. מד הלחץ בירושלים עלה בשבועות האחרונים בעקבות היכולת במשחקים האחרונים, ובעלי הקבוצה ד"ר אורי אלון הגיע לארץ על מנת לנסות להרגיע מעט את הלחץ. האדומים החתימו ביום שישי האחרון את הסנטר איליי הולמן שבעבר שיחק בהפועל אילת. דני פרנקו עלה בחמישייה עם רולנד, הלפרין, סמית', אליהו ופישר.

 

מהלך המשחק: הפועל ירושלים פתחה את הרבע הראשון מעט צולע, כשהיחיד שבלט אצל האדומום הוא ליאור אליהו שקלע 7 נקודות ברבע הראשון. מן הצד השני שחקן החודש הישראלי אבירם זליקוביץ' הוליך את בני הרצליה עם 9 נקודות ברבע בדרך ל-24:19 לבני הרצליה בסיום הרבע. ברבע השני דונטה סמית' ויותם הלפרין התעוררו וסחפו את האדומים אחריהם כשגם רפי מנקו הכניס המון התלהבות. המחצית הראשונה הסתיימה בשיוויון 45:45. ברבע השלישי הפועל ירושלים התחילה להיראות כמו הקבוצה הטובה שנראתה לפני המשבר. יותם הלפרין פשוט להט והוביל את הפועל לריצת 3:18 בדרך ל-48:63 אחרי ארבע וחצי דקות ברבע השלישי. בני הרצליה התחילו לעשות קולות של קאמבק אך שלשה של בר טימור סיימה את הרבע ביתרון אדום 64:73. ברבע האחרון האדומים פשוט שלטו בהתקפה ובהגנה, כשלקראת סוף המשחק צופי הארנה נהנו משואו טיים כמו שלא נהנו כבר הרבה משחקים. בסיום 100:80 להפועל.

 

איש המשחק היה ללא ספק יותם הלפרין שסחף אחריו את החבורה האדומה כשהוא קולע 21 נקודות. כעת ירושלים יכולה לנשום מעט אוויר כשהשקט סביבה חזר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה