ניצחון חמישי ברציפות לבית״ר: 0:2 על קריית שמונה



פריירה שכבש בשבוע שעבר כבש גם הערב, רוקאביצה כבש גם הוא והשלים חמישה שערים בחמישה משחקים ברציפות. במחזור הבא בית״ר תחל את משחקיה בפלייאוף העליון באצטדיון טדי מול מי שתסיים את העונה הסדירה במקום הרביעי

ממרומי המקום השלישי של ליגת העל, התארחה הערב בית״ר ירושלים אצל הפועל קריית שמונה שמדשדשת בתחתית וניצחה 0:2. הירושלמים בתקופה נהדרת, כשלפני המשחק הערב היא חיברה ארבעה ניצחונות רצופים, והערב השיגה את החמישי. סלובודאן דראפיץ׳ נאלץ לעשות שינויים בהרכב: טל כחילה שמושעה בגלל צבירת כרטיסים צהובים לא נכלל בסגל, ובמקומו פתח ניסו קפילוטו, כשדניאל אסקלינג התלבש למשחק ופתח על הספסל כבלם מחליף. עומר אצילי שחש כאבים בשריר גם כן לא נכלל בסגל על מת לא לסכן אותו להמשך העונה בפלייאוף העליון. את מקומו תפס לידור כהן.

 

המחצית הראשונה לא התעלתה לרמה גבוהה. המשחק התרכז באמצע המגרש כששתי הקבוצות לא הגיעו להרבה מצבים. מצד אחד אייבינדר נגח ליד העמוד מהרמה של מאטוביץ׳ כשגם איתי שכטר איים בנגיחה שנעצרה על ידי מהדי זועבי. מצד שני אמוטו עבר את רואדה, מצא את עצמי לבד מול קליימן, ושלח את הכדור לקורה. השער הראשון הגיע דקה לפני סיום המחצית הראשונה שדאבל פס בין שכטר לקריירה סידר לאחרון עמדת בעיטה נוחה שהסתיימה בשער המארחת. 1:0 לבית״ר לאחר 45 דקות. בדקה ה-65 פריירה הפך להיות בצד המבשל, כשסידר לרוקאביצה את השער החמישי שלו בחמשת המשחקים האחרונים. 2:0 לבית״ר. למעט השער הזה לא נרשמו עוד אירועים מיוחדים ובית״ר השלימה חמישה ניצחונות רצופים.

 

בית״ר ירושלים שומרת על המקום השלישי ועל פער 10 הנקודות ממכבי ת״א שנמצאת מקום מעליה, כשהמרחק מהמקום הרביעי עשוי לגדול(תלוי בתוצאות המשחקים של מכבי חיפה ובני סכנין). במחזור הבא בית״ר תארח בטדי את הקבוצה שתסיים במקום הרביעי את העונה הסדירה.

 

תמונה האדיבות Flash 90. צלם: יונתן סינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה