אלי דרעי העניק להפועל ירושלים ניצחון 0:1 חשוב על בני לוד



90 דקות אלי דרעי ישב על הספסל, עד שנכנס וניצח את המשחק בתוספת הזמן. חצי דקה לפני כן מחפוד התעמת עם מספר אוהדים. קטמון סיימה בתיקו 1:1 בר״ג, נורדיה קרובה לעלייה לליגה ב׳ אחרי 0:6 על טירת שלום

הליגה הלאומית סיפקה לנו משחק מותח, שהפעם הסתיים עם ניצחון של הפועל ירושלים. האדומים אירחו היום(שישי) את בני לוד באצטדיון טדי, וניצחו בזכות שער של אלי דרעי בתוך תוספת הזמן. רב המשחק הפועל ירושלים שלטה והגיעה למצבים, אך שוער בני לוד סתיו פלזנטל הפגין יכולת מצויינת והיה הסיבה העיקרית לכך שהאדומים לא עלו על לוח התוצאות במשך כל המשחק. במחצית השנייה ירושלים הגיעה לשני מצבים מסוכנים בהתקפה אחת והשוער האורח פשוט הציל את בני לוד מספיגה במו ידיו. גם לשוער הפועל ירושלים גיא סלם מגיע המון קרדיט, כשהציל מקו השער נגיחה של האורחים שיכלה לסיים את המשחק בצורה אחרת. דקה לפני השער של אלי דרעי שנכנס כמחליף בדקה ה-90, מאמן ירושלים אלי מחפוד התעמת עם האוהדים לאחר שגער באיתמר כהן. ״לך הביתה״ צעקו לו האוהדים, והוא השיב: ״אתם לא אוהדים, אני אלך הביתה״. בזמן שהרוחות סערו על ספסל הפועל, דרעי כבש והפך את הרוחות הסוערות בטדי לרוחות של שמחה ותקווה. ספק אם מחפוד בכלל ראה את השער, וכשהבין שהוא הולך לנצח הסתובב לקהל והניף אגרוף ניצחון. הניצחון הזה צימק את הפער זמנית בין הפועל למכבי יבנה שנמצאת מעל הקו האדום לשלוש נקודות, והיא כעת עם 26 נקודות במקום ה-14.

 

במקביל הפועל קטמון התארחה בר״ג למשחק מול הפועל המקומית וסיימה איתה בתוצאת תיקו 1:1. מתיאס מרטין שנמצא בכושר כיבוש מצויין כבש כבר בדקה ה-6, אך דידיה ברוסו השווה בדקה ה-34 ושלח את הקבוצות הביתה עם נקודה לכל אחת. קטמון במקום השישי(זמני) עם 40 נקודות, רק שתי נקודות פחות מהפועל אשקלון במקום השני.

 

במשחק אחר שנערך במסגרת ליגה ג׳ מרכז, בית״ר נורדיה ירושלים אירחה את הפועל טירת שלום וניצחה 0:6, והיא בדרך הבטוחה לליגה ב׳. אלעד אברמסון כבש את השער הראשון וקבע 1:0 לנורדיה בסיום המחצית הראשונה. חן מנצורי עם צמד, אברמסון עם שער נוסף, בן צרפתי ורן דדיה השלימו שישה שערים בהצגה הצהובה. נורדיה במקום הראשון עם 45 נקודות, והיא פתחה פער של 12 נקודות מעירוני לוד שנמצאת במקום השני, כשנותרו 15 נקודות בקופה. למעשה ניצחון במחזור הבא עשוי להבטיח לנורדיה את המקום הראשון.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן סינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה