הפועל ירושלים הובסה 101:78 ע״י מכבי קריית גת



הפועל חשבה שיצאה מהמשבר לאחר הניצחון על הפועל ת״א במחזור הקודם, אך הערב הובסה על ידי הקבוצה מהדרום, והמשבר נמשך. במחזור הבא היא תארח את בני הרצליה

הפועל ירושלים יצאה הערב(שני) למשחק חוץ קשה באשקלון מול מכבי קריית גת, והובסה 101:78, במסגרת המחזור ה-21 של ליגת ווינר סל. זאת תקופה לא טובה של האדומים, כשההניצחון מול הפועל ת"א במחזור האחרון נתן קצת אוויר למערכת. ההפסד הערב לקריית גת המשיך את המשבר בו הפועל נמצאת, כשגם שאלת המשך דרכו של דני פרנקו בקבוצה כל הזמן מרחפת באוויר. האדומים שעדיין לא מצאו גארד שימלא את מקומו של ג'נינג שעזב, פתחו הערב עם רולנד, מנקו, סמית׳, אליהו ופישר.

 

מהלך המשחק: כבר ברבע הראשון הפועל ירושלים הרגישה שהיא לא באה לטייל. קריית גת הייתה אגרסיבית והצליחה לסיים את הרבע הראשון ביתרון 24:26. הרבע השני היה אפילו בעייתי יותר מבחינת האדומים שקלעו 14 נקודות בלבד, מה שאיפשר למארחת להגדיל את הפער לפני הירידה למחצית. 49:38 לקריית גת בהפסקה. הצרות של ירושלים המשיכו, כשגם ברבע השלישי האדומים קלעו 16 נקודות בלבד. ההתקפה לא עבדה, כשמנגד קריית גת המשיכה לברוח, ופתחה פער גדול יותר לקראת הרבע האחרון,72:54 למארחת בסיום הרבע השלישי. החבורה של דני פרנקו לא הצליחה לסגור את הפער שרק הלך וגדל, והם רשמו הפסד כואב, 101:78 לקריית גת.

 

במחזור הבא תארח הפועל ירושלים את בני הרצליה בהיכל הפיס ארנה, כשהיא ראשונה בטבלה, עם אותו מספר נקודות כמו למכבי ת"א.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן סינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה