הפועל קטמון ניצחה בדקה ה-92 את רמה"ש



אחרי משחק שלא התעלה לרמה גבוהה, מתיאס מרטין כבש בתוספת הזמן, והביא לאדומים 3 נקודות חשובות. נורדיה ניצחה את צעירי לוד, והיא ממשיכה במסע שלה לליגה ב'

לאחר 4 משחקים ללא ניצחון, ושלוש תוצאות תיקו רצופים, אירחה היום(שישי) הפועל קטמון את הפועל ניר רמה"ש למשחק במסגרת המחזור ה-26 של הליגה הלאומית באצטדיון טדי, וניצחה בתוספת הזמן 0:1. אחרי מחצית ראשונה עם כמה מצבים מסוכנים לשני הצדדים ומשחק גדול של שוער רמת השרון, הקבוצות נראו עייפות במחצית השנייה ונראה שהמשק הלך לכיוןן תיקו מאופס. אלא שבתוספת הזמן מתיאס מרטין קיבל כדור בתוך הרחבה וגילגל לרשת, מה שהקפיץ את היציע האדום. קטמון כרגע במקום השביעי עם 39 נקודות, רחוקה נקודה בלבד מהמקום השלישי.

 

במשחק נוסף שנערך במסגרת המחזור ה-16 של ליגה ג' מרכז, יצאה בית"ר נורדיה למשחק חוץ מול מ.כ. צעירי לוד באצטדיון הסינטטי בלוד וניצחה 2:3 לאחר מותחן. נורדיה דוהרת לליגה ב', ואם תמשיך ביכולת הנוכחית, היא תשלים את המשימה החשובה של מועדון האוהדים הצהוב. השער הראשון נכבש בדקה החמישית מרגליו של בן צרפתי. חן מנצורי כבש עם הראש בדקה ה-18, ונורדיה ירדה למחצית ביתרון 0:2. בדקה ה-50 לוד צימקה ל-1:2, אך 7 דקות מאוחר יותר רן דדיה כבש את השלישי של הצהובים. בדקה ה-80 לוד צימקה ל-2:3, אך לא הצליחה להשוות, ונורדיה ניצחה 2:3.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה