להתראות, אירופה: ירושלים סיימה את דרכה ביורוקאפ עם תבוסה לגראן קנאריה



האדומים הובסו 108:61, ויתפנו למשחקי הליגה במטרה לשחזר אליפות. גם מכבי הודחה

ששה הפסדים בשישה משחקים. זה המאזן של הפועל ירושלים בשלב הבתים השני של היורוקאפ לאחר שהערב(רביעי) הובסה על ידי גראן קנאריה במשחק האחרון שלה העונה במסגרת אירופית. הפועל כבר התחילה לעשות התאמות להמשך העונה, לאחר ששיחררה את מאט ג׳נינג המאכזב. ג׳נינג, שהגיע במקומו של ברייסי רייט, לא סיפק את הסחורה, ועבר לשחק ברוסיה בקובאן שמשחקת ביורוליג.

המשחק אמנם היה לפרוטוקול בלבד, אך הפועל הייתה שמחה לסיים את דרכה במפעל עם טעם מתוק בדמות ניצחון. אך הספרדים היו פשוט טובים הרבה יותר, ורמסו את חניכיו של דני פרנקו. כבר לאחר הרבע הראשון הספרדים עלו ליתרון דו ספרתי, 31:12. הרבע אחריו היה המשך ישיר של קודמו, כשהפועל הייתה פשוט גרועה בדרך לתוצאת מחצית לא אופיינית מבחינת האדומים, 58:25 לגראן קנאריה. ברבע השלישי ירושלים שיחקה בשביל מעט הכבוד שעוד נותר לה, והשיגה בו 21 נקודות, בדרך ל- 83:46 למארחים. המשחק הסתיים בסופו של דבר בתבוסה כואבת, 108:61 לספרדים.

 

אם זה עוזר במעט, הפועל יכולה להתנעם בזה שהיא לא הישראלית היחידה שהודחה מהיורוקאפ. גם מכבי ת״א הפסידה הערב לניז׳ני נובגורוד, והודחה מהמפעל. שתי הנציגות הבכירות בכדורסל הישראלי נשרו מהמפעלים האירופים, וכעת יילחמו על אליפות המדינה.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן סינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה