לראשונה בירושלים - אליפות ישראל באיגרוף



עיריית ירושלים ואיגוד האיגרוף בישראל יקיימו לראשונה את אליפות ישראל באיגרוף לבוגרים בירושלים באולם הספורט בבית הספר חוות הנוער הציוני, האליפות תיפתח בחמישי הקרוב

באליפות ישתתפו כ- 90  מתאגרפים ובתוכם כל בכירי המתאגרפים בישראל בניהם דוד אלברדיאן, שהגיע למקום ה-5 במשחקי אירופה שהתקיימו בחודש מאי 2015 ומועמד להשיג את הקריטריון האולימפי להשתתפות באולימפיאדת ריאו השנה, דניאל דסקלו ואיגור לזרב. המתאגרפים הבולטים מירושלים הם ארתור וליאור אברמוב.

האליפות תיפתח ביום חמישי, הקרוב בשעה 18:00, תתפרס על פני שלושה ימים ותינעל במוצאי שבת. הכניסה והצפייה בתחרויות ללא תשלום.

במוצאי שבת, ה- 06.02.16  בשעה  19:30 יתקיים הטקס המרכזי של האליפות בהשתתפות שרת הספורט והתרבות, מירי רגב, ראש העיר ירושלים, ניר ברקת, יו"ר איגוד האיגרוף, מיכאל ברקן, היועץ המשפטי לממשלה יהודה ויינשטיין, מכובדים, ובכירי המתאגרפים בישראל בניהם  דוד אלבריאן, דניאל דסקלו ואיגור לזרב.

במהלך הטקס שרת הספורט ח"כ מירי רגב ואיגוד האיגרוף בישראל יכריזו על מינויו של היועמ"ש היוצא, מר  יהודה  ויינשטיין, כנשיא הכבוד של איגוד האיגרוף. ויינשטיין בצעירותו היה אלוף ישראל לנוער וחובב איגרוף .

שרת התרבות והספורט, חה"כ מירי רגב: ״אני מברכת את יהודה וינשטיין שהסכים להתמנות לנשיא האיגוד והתגייס לסייע לענף האגרוף לצמוח ולהפוך לענף מוביל בישראל. ויינשטיין היה מתאגרף מצטיין בצעירותו ואני משוכנעת שיתרום רבות לענף. כולנו תקווה כי השנה נצליח להעמיד לראשונה מתאגרפים ישראליים באולימפיאדת ריו.״

ראש העיר ירושלים, ניר ברקת ציין : " ירושלים שמחה ומתכבדת לארח לראשונה את אליפות ישראל באיגרוף. כעיר הבירה וכעיר בעלת מסורת ספורטיבית מפוארת, ירושלים היא הבמה הראויה לאירוח אירועי הספורט הגדולים בישראל – אליפויות ארציות, אליפויות בין-לאומיות בהשתתפות נבחרות ישראל וכן תחרויות ואירועי ספורט בסדרי גודל בין-לאומיים. אך טבעי ומתבקש שגם אליפות ישראל באגרוף תתקיים בירושלים, ואנו מברכים על כך. אני מברך את כל השותפים ומאחל הצלחה למתאגרפים באליפות זו ובהשגת הקריטריון האולימפי".

כאמור, האליפות תימשך שלושה ימים על פי הלו"ז:

4/2  קרבות חצי רבע הגמר  - תחילת הקרבות  18:00

5/2 קרבות חצי גמר – הקרבות יחלו בשעה  11:00 ויסתיימו בשעה 15:00

6/2  גמר התחרויות יחל בשעה  18:30

האליפות מיועדת לבוגרים בגילאי 19-40 ותתקיים  בירושלים בחוות הנוער הציוני רח' הורקניה 26.

האליפות מתקיימת ע"י עיריית ירושלים – אגף הספורט, איגוד האיגרוף ומועדון האיגרוף מכבי ירושלים - גרשון לוקסמבורג ואלי לוקסמבורג, מאמני האיגרוף הוותיקים בארץ.

תמונה: תומר נוברג/ flash 90 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה