כבשה שחורה: הפועל שוב הפסידה לחיפה, 82:72



הפועל הפסידה לחיפה לפני המשחק החשוב מול שטרסבורג ברביעי. לפני המשחק נערך טקס לזכרו של אלון בקל ז״ל

הפועל ירושלים אירחה הערב(יום א׳) את מכבי חיפה בהיכל הפיס ארנה במסגרת המחזור ה-17 של ליגת ווינר סל והפסידה 82:72. המוליכה הייתה לפני המשחק הערב בתקופה טובה מאוד בליגה, כשבמקביל היא לא מצליחה להשיג ניצחון בשלב השני של היורוקאפ. המשחק היום היה המשחק האחרון לפני המפגש מול שטרסבורג ביום רביעי, ואם הפועל תפסיד בו, היא כבר לא תעפיל לשלב הבא. לפני המשחק ערכה הקבוצה טקס לזכרו של אוהד הקבוצה אלון בקל ז״ל, שנהרג בפיגוע בת״א לפני קצת יותר משלושה שבועות. הטקס בהשתתפות בני המשפחה והחברים כלל סרטון לזכרו, דקה של מחיאות כפיים, ודברים לזכרו שאמר אביו דודו. שתי הקבוצות עלו להצגת השחקנים עם חולצות לזכרו.

לרשותו של דני פרנקו עמד סגל מלא, והוא פתח בחמישייה עם רולנד, הלפרין(שחוגג היום יום הולדת), סמית׳, אליהו ודאנקן.

 

מהלך המשחק: פתיחה טובה של ליאור אליהו לא עזרה להפועל ברבע הראשון. הירוקים מחיפה פשו רצו בהתקפה וקלעו מכל הטווחים בדרך ליתרון של קבוצת החוץ 26:27. במחצית השנייה זה נראה אפילו נורא יותר מבחינת האדומים. באקנר הוביל את חיפה לריצה נהדרת שבסיומה חיפה מובילה במחצית 43:50. את הרבע השלישי חניכיו של פרנקו פתחו טוב יותר כשהצליחו להשוות ל-50:50, הלחימה המשיכה מצד שתי הקבוצות והסתיימה ביתרון 60:59 לאורחים. ברבע האחרון שוב הפועל נקלעה לבעיה, כשחיפה פשוט הראתה יותר לחימה ופתחה פער של 10 נקודות כדקה וחצי לסיום. הפועל כמובן לא הצליחה לחזור, וחיפה ניצחה 72:82.

 

הפועל ממשיכה להוביל את הליגה, ובמחזור הבא היא תארח את עירוני נהריה. אך עוד לפני כן, האדומים ינסו לנצח את שטרסבורג בבית במשחק של להיות או לחדול.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה