פצצה אדומה: הפועל הביסה את נס ציונה 77:109



האדומים פשוט התפוצצו בנס ציונה בדרך ל-32 הפרש. ביום ראשון: מכבי ת"א בארנה

הפועל ירושלים יצאה הערב(יום ה') למשחק חוץ מול עירוני נס ציונה במסגרת המחזור ה-14 של ליגת ווינר סל, וניצחה 77:109. האדומים של דני פרנקו הגיעו לאחר ניצחון במחזור הקודם על הפועל חולון, והדחה מגביע המדינה בשמינית הגמר מול מכבי חיפה. הערב המאמן נאלץ להסתדר ללא ד'אור פישר, שטס לארה"ב בעקבות מות אביו. הסנטר לא צפוי לשחק גם מול מכבי ת"א ביום ראשון הקרוב בארנה. 

 

מהלך המשחק: הפועל ירושלים עלתה עם חמישייה שכלל את רולנד, הלפרין, סמית', אליהו ודאנקן. האדומים התפוצצו כבר ברבע הראשון. שלשות של הלפרין, רולנד וסמית' פתחו פער דו ספרתי בשלב מוקדם של המשחק, וירושלים סיימה את הרבע הראשון ביתרון 12:31. הפועל המשיכה להתעלל בנס ציונה, כשהפעם גם שחקני הספסל משתתפים בחגיגה ומורידים את ירושלים למחצית ביתרון גדול, 29:62. כמו בשני הרבעים הראשונים, גם ברבע השלישי האדומים קלעו 31 נקודות, וממש לא נתנו לנס ציונה להתקרב. האדומים סיימו את הרבע השלישי ביתרון 59:93. הרבע הרביעי היה גארבג' טיים שבסיומו הפועל ניצחה 77:109.

 

ביום ראשון הקרוב האדומים יארחו את מכבי ת"א בארנה. בסיבוב הקודם הפועל ניצחה בהיכל מנורה מבטחים, והיא תרצה לשחזר את הניצחון הזה על מנת להראות עליונות לקראת המשך העונה. משחק מעניין בטוח יהיה.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן סינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה