תיקו 1:1 לבית״ר ירושלים מול הפועל חיפה



כדורגל חלש מצד הצהובים הספיק בשביל להוציא נקודה בסמי עופר. לאלא כבש ראשון, רוקאביצה השווה

בית״ר ירושלים והפועל חיפה נפגשו הערב(מוצ״ש) בסמי עופר במסגרת המחזור ה-16 של ליגת העל בכדורגל, ונפרדו בתיקו 1:1. חניכיו של דראפיץ׳ לא מציגים כדורגל טוב במשחקים האחרונים, אך למרות הכל מצליחים להוציא נקודות. גם נגד נתניה שבוע שעבר בית״ר הציגה יכולת דלה, אך ניצחה בזכות הרבה אופי. היום דראפיץ׳ עלה עם הרכב שונה מההרכבים הקודמים: קליימן פתח בשער, ומלפניו ניתן היה למצוא את ניסו קפילוטו שחזר לאחר שהיה חולה. את חוליית ההגנה השלימו חסות רואדה, מאטוביץ׳ ואלעד גבאי. בקישור פתחו אייבינדר ופריירה, כשדה לוקאס פתח לראשונה בליגה מאז חזר מהפציעה. בצדדים דובב גבאי ועומר אצילי, ובחוד ניקיטה רוקאביצה.
 
הפועל חיפה שיחקה טוב במחצית הראשונה ולא נתנה לבית״ר להגיע להרבה מצבים. למאמן חיפה היה המון אומץ לעלות עם חוד מעובה שכלל לא פחות משלושה חלוצים: לאלא, קוראץ׳ וסוויסה. לאלא היה גם הראשון שכבש מבישול של קוראת׳ בדקה ה-40, והוריד את חיפה למחצית ביתרון 0:1. במחצית השנייה דראפיץ׳ ביצע שינוי בהרכב: הכניס את קלטינס במקום אלעד גבאי שנפצע, ואת לידור כהן במקום אייבינדר. החילופים גרמו לבית״ר לשלוט יותר בקצב המשחק, אך מצבים עדיין לא נרשמו. ברגע שדראפיץ׳ הכניס את מגבו במקום דובב גבאי, רוקאביצה נשלח לעומק וכבש את השיוויון. דקה 76, 1:1. האם זה מרמז על כך שגבאי ורוקאביצה אולי מפריעים אחד לשני, ולא צריכים להיות מצוותים יחד? נקודה למחשבה בשביל דראפיץ׳. האירוע הבולט הנוסף קרה בדקה ה-90, כשקלטתי נס פירפר את מגרלשווילי באגף וסחט ממנו עבירה שהובילה לצהוב שני והרחקה. 1:1 בסיום בסמי עופר.

 
בית״ר צימקה את הפער ממכבי ת״א לכדי שלוש נקודות, עד שהאחרונה תשלים את משחקה המחזור. כבר ביום רביעי השבוע בית״ר תתמודד בחצי גמר גביע הטוטו מול מכבי פ״ת, ובשבת תארח את בני יהודה של יוסי מזרחי בטדי.
 
צילום באדיבות Flash 90. צלם: יונתן סינדל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה