ותודה לרוסים: ניצחונות של ירושלים ושל ניז׳ני העלו את הפועל לשלב הבא ביורוקאפ



הפועל ירושלים עלתה לשלב הבא ביורוקאפ בזכות ניצחון על קרסני 74:95, כשבמקביל ניז׳ני ניצחה את גלא. הפועל שהייתה תלויה גם במשחק של אתונה מול נפטונאס לא הייתה צריכה לחכות לסיומו

הפועל ירושלים העפילה הערב(יום ד') לשלב הבא של היורוקאפ ותהיה בין 32 הקבוצות החזקות במפעל. האדומים ניצחו את וולגוגרד 74:95, וניצחון של נובגורוד על גלא שם את החותמת הסופית לעלייה לשלב הבא. דני פרנקו היה צריך לנצח את הרוסים, ולקוות להפסד של אתונה או של גלא. המאמן פתח עם רולנד, ג׳נינג, סמית׳, אליהו ופישר.

 

מהלך המשחק: הפועל פתחה מעט אנמית את המשחק, אך וולגוגרד החלשה לא ניצלה זאת, והאדומים סיימו את הרבע הראשון ביתרון 19:23. הפיתרון האולטימטיבי לאנמיות ישב על הספסל של פרנקו, ושמו טוני גפני. גפני עלה לפרקט ועשה הגנה טובה בתוספת כמה שלשות שהגדילו את היתרון של האדומים. 51:36 להפועל במחצית. ברבע השלישי עלתה ירושלים שוב לא מרוכזת, והרוסים צימקו מעט את הפער לעשר נקודות בסיום הרבע השלישי, 70:60. אך הפועל רצתה לבצע את העבודה שהיא צריכה לבצע על הצד הטוב ביותר, וניצחה 74:95, כשבמשחק המקביל בנובגורוד בין ניז׳ני לגלאטאסריי הרוסים ניצחו ונתנו את האות לחגיגות ירושלמיות שעלו לשלב הבא ביורוקאפ.

 

הפועל למעשה סיימה את שלב הבתים הראשון עם 5 נצחונות לצד 5 הפסדים. בשלב הבא ירושלים תשחק בבית יחד עם עוד 3 קבוצות, ורק שתיים יעפילו לשלב הבא.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן סינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה