מוכנה לאתונה: הפועל ירושלים הביסה את מכבי קריית גת 77:112



חניכיו של דני פרנקו לא התקשו מול האורחים, במשחק האחרון שלהם לפני המשחק החשוב מול א.א.ק. אתונה ברביעי. דאנקן בלט עם 16 נקודות

הפועל ירושלים אירחה הערב(יום א׳) את מכבי קריית גת במסגרת המחזור העשירי של ליגת ווינר סל וניצחה 77:112. בשביל האדומים היה זה משחק שני בשלושה ימים, כשלפניהם עוד משחק חשוב מאוד מול א.א.ק. אתונה במסגרת היורוקאפ ביום רביעי הקרוב. רק ביום שישי האחרון ניצחה ירושלים את מכבי חיפה ברוממה לאחר דרמה גדולה שהסתיימה רק לאחר הארכה. לרשות דני פרנקו עמד גם הערב סגל מלא. בחמישייה פתחו רולנד, ג'נינג, סמית', אליהו ופישר.

 

מהלך המשחק: הבדל הרמות ניכר כבר בפתיחת המשחק, כשהפועל פתחה פער של 10 נקודות על האורחת, שיצאה לפסק זמן ראשון כבר אחרי 5 דקות משחק. הטיים אאוט הזה לא עזר לקריית גת, שירדה בפיגור 33:17 להפועל בסיום הרבע הראשון. הרבע השני המשיך במומנטום אדום ומשחק חד צדדי. היתרון של הפועל צמח לכדי 23 נקודות, 22:45, 6 דקות לפני השריקה להפסקה. כשהפועל הרגישה שקריית גת מצמקת מעט, היא יצאה לפסק זמן, ממנו חזרה אפילו יותר חדה, הגדילה שוב את הפער, ובסיום המחצית 62:30 להפועל. המחצית השנייה המשיכה כמו הראשונה. הפועל רצה קדימה בעוד קריית גת רדפה אחריה, היתרון רק גדל, ו-4 דקות לסיום הרבע השלישי, הפועל הובילה 41:76. קריית גת הצליחה איכשהו לצמק את הפער, למרות משחק הגנה נהדר של גפני עם שתי חסימות גדולות. אך אותו גפני קלע שלשה בשניות האחרונות של הרבע, והפועל הובילה לקראת הרבע הרביעי 51:85. דני פרנקו נתן דקות לצוקרמן, מאיור ומנקו ברבע האחרון, רבע שהיה בשליטה אדומה לחלוטין. 112:77 להפועל בסיום.

בלטו בשורות הפועל: דאנקן 16, הלפרין 15, אליהו 14, ג'נינג 13, וגפני 12.

ביום רביעי כאמור תפגוש ירושלים את א.א.ק. אתונה בהיכל הפיס ארנה, משחק גורלי לכל הדעות.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה