הפועל קטמון השיגה ניצחון, תיקו להפועל ירושלים



קטמון ניצחה 2:4 את עפולה בטדי ללא אסף נמני שפוטר מוקדם יותר השבוע, הפועל ירושלים סיימה בתיקו 1:1 מול ראשל"צ. ליגה ג' מרכז: בית"ר נורדיה ניצחה את הפועל אבירי בת ים

הפועל ירושלים והפועל קטמון שיחקו היום(יום ו׳) במקביל כשהראשונה התארחה בראשל״צ למשחק מול הפועל המקומית, והשנייה אירחה את הפועל עפולה, במסגרת משחקי המחזור ה-14 של הליגה הלאומית בכדורגל.

 

הפועל ירושלים הגיעה למשחק לאחר תיקו במחזור האחרון מול קרית גת, בתקווה להשיג שלוש נקודות חשובות שיעזרו לה לטפס מעט במעלה הטבלה, אך לבסוף התחלקה בנקודות עם ראשון. מישל רוס כבש לזכות ירושלים בדקה ה-12, אך יעקב בריהון השווה בדקה ה-17. הקבוצות סיימו את המשחק בעשרה שחקנים כששני הכובשים הורחקו במהלך המשחק.

 

הפועל קטמון עברה שבוע מטלטל. ההפסד שלה לבית״ר ת״א/רמלה חרץ את גורלו של המאמן אסף נמני שפוטר מתפקידו. היום האדומים השיגו ניצחון חשוב, כשאת השער הראשון כבש בן אוזן בדקה ה-8. שי חדד הכפיל בדקה ה-52, וארבע דקות לאחר מכן דור מליחי מעפולה הורחק. עוז צבאג כבש בדקה ה-67 את השער השלישי של קטמון, אך אז דוד סולארי צימק בדקה ה-72 ומרטין מתיאס כבש עוד אחד שתי דקות לאחר מכן, 3:2 לקטמון 15 דקות לסיום. עפולה ניסתה להשוות, אך אדם מזרחי כבש בתוך תוספת הזמן את הרביעי וקבע 4:2 חשוב לקטמון.

 

במחזור הבא, עוד שבוע בדיוק, בשעה 15:00, שתי האדומות הירושלמיות ישחקו אחד נגד השניה באצטדיון טדי.

 

במשחק שהתקיים אתמול במסגרת ליגה ג׳ מרכז ניצחה בית״ר נורדיה את הפועל אבירי בת ים בחוץ, בתוצאה 0:7. זה התחיל בשלושה שערים של אלעד אברמסון בדקות ה-15, 21, ו-23. המשיך עם שער של ציון זקן בדקה ה-25, ושלוש דקות לאחר מכן גם ברוכיאן רשם שער על שמו בדרך ל-5:0 במחצית. בדקה ה-68 עוז אריאל כבש את השישי, ובדקה ה-75 נתנאל שרביט קבע את תוצאת המשחק. נורדיה כרגע במקום השני בליגה עם 18 נקודות, כשמעליה רק עירוני גדרה. במחזור הבא תארח נורדיה את עירוני לוד.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן סינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה