נורה אדומה: הפסד לקטמון, תיקו להפועל ירושלים במשחק מול נועלת הטבלה



שתי האדומות הירושלמיות לא מצליחות לצאת מהבור העמוק בתחתית. הראשונה הפסידה בחוץ לבית״ר ת״א/רמלה, והשנייה פספסה הזדמנות לנצח את קריית גת

מה עובר על הפועל קטמון והפועל ירושלים? הערב(יום ב׳) שני המועדונים שיחקו במסגרת המחזור ה-13 של הליגה הלאומית במשחקים שונים, ואף אחת לא גרפה את כל שלוש הנקודות.

המשחק הראשון שהתקיים היה בין בית״ר ת״א/רמלה להפועל קטמון באצטדיון ברמלה. קטמון קיוותה לעבור באבלה את המארחת בעזרת ניצחון, אך בבית״ר חשבו אחרת. בדקה ה-12 יונתן כהן העלה את המארחת ליתרון, והקבוצות ירדו ךמחצית בתוצאה 1:0 לת״א/רמלה. 10 דקות מפתיחת המחצית השנייה אטו תומאסו כבש את השני, ושלח את קטמון הביתה מאוכזבת. אחרי ההפסד הזה קטמון נותרה במקום ה-13, עם 13 נקודות בלבד, בסיום המחזור ה-13. קבוצת האוהדים חייבת להתעורר ומהר, כדי להמנע ממאבקי תחתית בהמשך העונה. במחזור הבא תארח קטמון את הפועל עפולה.

מאדומה אחת שבצרות, לאחרת שבצרות גם כן. הפועל ירושלים אירחה בטדי את נועלת הטבלה מכבי קריית גת, כשרק שתי נקודות מפרידות בין שתי הקבוצות החלשות כיום בליגה. האורחת עלתה ליתרון ראשון משכר של קובי נחמיאס בדקה ה-17, אך 12 דקות מאוחר יותר עמית בן שושן איזן מהנקודה הלבנה. 7 דקות מפתיחת המחצית השנייה בן שושן מצא עצמו שוב בנקודה הלבנה, אך הפעם החמיץ, ופספס הזדמנות להשיג 3 נקודות במשחק תחתית חשוב. אם זה לא הספיק, הפועל נותרה ב-9 שחקנים לאחר שאופיר עזו ויוסי ביטון הורחקו בדקות הסיום. תוצאת התיקו שלחה את שתי הקבוצות עם נקודה לכל אחת, וההפרש ביניהן עדיין עומד על שתי נקודות בלבד, כשלהפועל במקום ה-15 יש 11 נקודות. במחזור הבא תצא ירושלים לראשל״צ למשחק מול הפועל המקומית.

 

תמונה באדיבות Flash 90.

צלם: יונתן סינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה