ניצחון דרמטי בטדי: בית״ר ירושלים- הפועל עכו 0:1



בית״ר השיגה ניצחון שישי מתוך שבעה משחקים בזכות שער של אלעד גבאי בתוספת הזמן. הצהובים צימקו את הפער מהמקום השני לשתי נקודות בלבד

לאחר פגרה בת שבוע, חזרה ליגת העל בכדורגל עם משחקי המחזור ה-11. בית״ר ירושלים אירחה הערב(יום א') את הפועל עכו באצטדיון טדי, וניצחה 0:1. עד המשחק הערב בית״ר ירושלים הייתה במומנטום נהדר: חמישה נצחונות מששה משחקים, כשאחד מהן על האלופה מכבי ת״א בחוץ. ירושלים טיפסה עד המקום השלישי, והשבועות האחרונים מהשקטים ביותר שהיו למאמן סלובודאן דראפיץ׳ מהרגע שנחת במועדון הצהוב. בניצחון הנוסף הערב דראפיץ׳ עלה עם הרכב כמעט זהה להרכב שפתח במשחקים הקודמים: קפילוטו ורואדה שמרו על קליימן מאחור, אלעד גבאי בעמדת המגן הימני, ומטוביץ׳ מקבילו בצד שמאל. דוד קלטינס הצעיר המשיך לקבל את הקרדיט לצדם של דן אייבינדר ופריירה המנוסים, ולידור כהן ודובב גבאי שיחקו מתחת לרוקאביצה בחוד. עומר אצילי עלה בפתיחת המחצית השנייה.

 

מהלך המשחק: המחצית הראשונה הייתה בשליטה בית"רית מוחלטת. אך הצהובים לא הצליחו לתרגם את השליטה לשערים והמחצית הראשונה הסתיימה בתיקו 0:0. עכו המשיכה להסתגר גם במחצית השנייה והקשתה על סית"ר לנגיע למצבים, ואף איימה על שער הצהובים בהתקפות מתפרצות. מי שבסופו של דבר הצליח לפתוח את הפקק בשער עכו הוא אלעד גבאי המגן הימני, שקיבל כדור בתוך הרחבה בדקה ה-93 ושלח טיל עם רגל שמאל. 1:0 לבית"ר בסיום המשחק.

 

בזכות הניצחון בית"ר צימקה את הפער מסגנית המוליכה הפועל ב"ש. הצהובים במקום השלישי עם 21 נקודות, רק 2 נקודות פחות מהקבוצה האדומה מהדרום.

 

במחזור הבא תצא בית״ר למשחק חוץ קשה מול מכבי פ״ת, שרק אתמול ניצחה את קרית שמונה.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן סינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה