בלי המשכיות: בני לוד והפועל ירושלים נפרדו בתיקו



האדומים לא הצליחו לחבר ניצחון שני ברציפות, אך הוציאו תיקו נטול שערים מול המוליכה. ליגה ג׳ מרכז: נורדיה פירקה את טירת שלום

המחזור ה-12 של הליגה הלאומית הפגיש היום(יום ו׳) את בני לוד והפועל ירושלים למשחק קצוות בלוד. הקבוצה של חיים בן דוד ניסתה לחבר ניצחון שני ברציפות לאחר שבשבוע שעבר גברה על אחי נצרת, אך במקום זאת היא הסתפקה בתיקו נטול שערים מול מוליכת טבלת הליגה. אמנם זה רק תיקו, אך בירושלים יודעים שגם התוצאה הזאת מול קבוצה במומנטום מצויין היא תוצאה יפה, ועל כן גם השבוע יהיה שקט במערכת.

 

עם זאת, מצבה של הפועל לא טוב בכלל, ואפילו די גרוע. הקבוצה ממוקמת מתחת לקו האדום, במקום ה-15, כשבמאזנה 10 נקודות בלבד. בשבוע הבא יפגשו האדומים את עירוני קרית גת בטדי.

 
 

במשחק שנערך מוקדם יותר היום, דרסה בית״ר נורדיה את הפועל טירת שלום 1:6 במסגרת המחזור ה-6 של ליגה ג׳ מרכז. המשחק ששוחק בנס ציונה היה בשליטת הצהובים מתחילתו ועד סופו. כבר בדקה ה-8 אברמסון כבש את הראשון לזכות נורדיה. בדקה ה-19 עוז אריאל הכפיל, וסמוך למחצית טירת שלום צימקה. בדקה ה-51 ציון זקן כבש את השלישי של הצהובים, ובדקה ה-72 אברמסון השלים צמד. 6 דקות לאחר מכן גם ברוכיאן הצטרף לחגיגת הכיבושים,ובדקה ה-87 חן מנצורי במשחק הבכוה בצהוב, קבע את תוצאת המשחק, 6:1 לנורדיה.

 

הניצחון הזה הדביק את הצהובים לצמרת הגבוהה, והיא עם 15 נקודות, מתוך 18 אפשריות. במחזור הבא תאחר נורדיה את הפועל רמלה.

תמונה באדיבות Flash 90.

צלם: יונתן סינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה