5,000 רצים השתתפו במירוץ הלילה מכביה ירושלים



ירושלים רצה: אלפי רצים לקחו חלק במירוץ הלילה בבירה במסגרת המכביה וכחלק ממגוון רחב של אירועי ספורט המתקיימים בכל הארץ תחת הכותרת 'ישראל חוגגת ספורט'

המכביה ה-21. צילום: רונן טופלברג

כ-5,000 רצים השתתפו אמש (שני) במירוץ הלילה מכביה Winner ירושליםהמתקיים זו השנה הרביעית. הרצות והרצים חלפו על פני אתריה ונופיה המרהיבים של ירושלים, ביניהם: מוזיאון המדע, כנסת ישראל, האוניברסיטה העברית, גן הוורדים, מנזר המצלבה, אצטדיון גבעת רם ועוד. המירוץ, אותו ארגנה עיריית ירושלים בשיתוף עם המכביה ובחסות המועצה להסדר ההימורים בספורט, הטוטו. כלל שלושה מקצים: 5 ק"מ, 10 ק"מ וחצי מרתון – 21 ק"מ. את המירוץ הפיקה חברת 'כפיים'.

"אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם המכביה זו הפעם הרביעית, ומתרגשים להביא את המכביה למקומה הטבעי – עיר הבירה ירושלים", אמר ראש העיר ירושלים, משה ליאון. "הריצה מול הנופים עוצרי הנשימה של הבירה בליווי אלפי הרצים שהגיעו לחגוג את אירועי הספורט הגדולים בישראל, מייצרים אווירה ייחודית השמורה לעיר ירושלים שממשיכה לחבר את יהודי כל העולם ושמחה לתמוך באירועי ספורט ותרבות חשובים כאלה".

"אנחנו מתרגשים מאוד מכלל אירועי המכביה, אבל במירוץ הספציפי הזה יש התרגשות מיוחדת. האווירה המיוחדת של ירושלים מורגשת בכל פינה בה עובר מירוץ בלילה ואנחנו שמחים על שיתוף הפעולה הפורה עם עיריית ירושלים" מסר רואי הסינג, מנכ"ל המכביה ה-21, "בימים אלה מתקיימים אירועי ספורט בכל רחבי הארץ ואנחנו מזמינים את כלל עם ישראל לצאת ולחגוג ספורט באירועים המיוחדים".

מנכ"ל הטוטו בפועל מאיר ברדוגו הוסיף: "זו חוויה מדהימה לקחת חלק במרוץ הלילה מכביה ווינר ירושלים בהשתתפות אלפי רצים מהארץ והעולם, ועל רקע הנופים הקסומים והמונומנטים ההיסטוריים של העיר. זה מרגש לראות איך אירוע ספורט הופך לאירוע ציוני ברמה הלאומית המחבר אליו יהודים מהתפוצות, ומספר באופן חווייתי את הסיפור של מדינת ישראל".

המכביה ה-21 היא אירוע הספורט הגדול של עם ישראל והשני בגודלו בעולם המתקיימת אחת לארבע שנים בהשתתפות ספורטאים ישראלים ויהודים מכל רחבי העולם. המכביה נפתחה ב-14 ביולי ותימשך שבועיים, צפויים להגיע כ-10,000 ספורטאים מכ-60 מדינות שיתחרו ביניהם בעשרות ענפי ספורט, לצד אלפי מלווים, אוהדים ותיירים. במסגרת המכביה ייערכו בכל רחבי הארץ עשרות אירועי ספורט הפתוחים לקהל הרחב שיתקיימו תחת הכותרת 'ישראל חוגגת ספורט' בנוסף לשורה ארוכה של אירועים חברתיים המציעים חוויה ייחודית ובלתי נשכחת למשתתפים. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה