בלתי מספיק: עירוני נהריה-הפועל ירושלים 67:72



יכולת דלה של הפועל הובילה להפסד שני ברציפות בליגה. ירושלים שיחקה ללא יותם הלפרין וליאור אליהו הפצועים, סמית׳ ורולנד קלעו 13 נקודות. פרנקו: ״הפציעות הן לא תירוץ״

לאחר שבמחזור הקודם הפסידה בפעם הראשונה העונה, יצאה הערב(יום א׳) הפועל ירושלים למשחק חוץ מול עירוני נהריה במסגרת המחזור השביעי של ליגת ווינר סל, והפסידה שוב, 67:72 באולם בעין שרה. דני פרנקו נאלץ להסתדר ללא יותם הלפרין וליאור אליהו שסוחבים פציעות. מנגד המאמן קיבל לשורותיו את ג׳וש דאנקן חזרה, לאחר שזה התאושש מחבטה קשה בראשו במשחק האחרון מול וולגוגרד, ופונה לבית חולים.
 
מהלך המשחק: בחמישייה של הפועל פתחו רולנד,מנקו, ג׳נינג, סמית׳ ופישר. האחרון הוביל את ירושלים ליתרון 6:11 לאחר 5 דקות ברבע הראשון. נהריה הצליחה להפוך את התוצאה כשההתקפה של ירושלים נתקעה, ובסיום הרבע נהריה ביתרון 11:19. לרבע השני הפועל הגיעה עירנית יותר. האדומים הצליחו להפוך את התוצאה אך נהריה השוותה את התוצאה, 27:27, 3:35 דקות לפני הירידה למחצית. גם בזמן שנותר, הפועל לא הרשימה אך עדיין סיימה ביתרון בסיום המחצית, 29:31. המשחק של הפועל לא התעלה לרמות גבוהות גם בפתיחת המחצית השנייה, אך גם נהריה לא הרשימה והאדומים הובילו 39:42 אחרי חמש דקות בתוך הרבע השלישי. ירושלים נכנסה לקצב לקראת סיום הרבע וסיימה את אותו ביתרון 45:52. לרבע הרביעי נהריה עלתה חדה מאוד. המארחים ניצלו ריפיון אצל האדומים, ועלו ליתרון 7 נקודות, כ-4:30 דקות לסיום. בירושלים התעוררו מהר, וסמית׳ השווה את התוצאה, שתי דקות וחצי לסיום המשחק. המשחק המשיך להיות צמוד עד השניה האחרונה. ג׳ילברט בראון חסם את טוני גפני לאחר מהלך יפה של הפועל, ונהריה הגדילה את היתרון, כאשר גם ג׳נינג לא הצליח לצמק את התוצאה לאחר זריקה מבחוץ. נהריה משיגה ניצחון יוקרתי על האלופה 67:72.

 
דני פרנקו אמר בסיום: ״יכול להיות שניסינו לשמור על הסגל בגלל פציעות אבל זה לא תירוץ. אנחנו צריכים לדעת לבוא ולהיות אגרסיביים. כל קבוצה מסמנת אותנו, וזה התפקיד שלי להכין אותנו כמו שצריך, אבל צריך את עזרת כולם. אנחנו הפסדנו את המשחק הזה בעצמנו.״
 
נהריה: בראון וקלארק 15 נקודות כ״א, אומה 12, אסנטי וברקוביץ׳ 9 כ״א. ירושלים: דונטה סמית׳ ורולנד 13 נקודות כ״א, פישר 12, דאנקן 9, וטימור 7.
 
במחזור הבא תארח ירושלים את סגניתה הפועל אילת בהיכל הפיס ארנה. תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן סינדל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה