הפסד שני ברציפות להפועל קטמון: 4:0 לרמה״ש



הקבוצה של אסף נמני הובסה בחוץ, וגם היא מתחילה לאבד גובה. בית״ר נורדיה הודחה מגביע המדינה על ידי בית״ר כפ״ס

ליגת העל אמנם יצאה לפגרה, אך משחקי המחזור ה-11 של הליגה הלאומית יצאו היום לדרכם, כשהפועל קטמון שיחקה בחוץ מול הפועל רמה״ש, והובסה 4:0.

חניכיו של אסף נמני הפסידו במחזור הקודם 3:1 להפועל אשקלון, והיום המשיכו תקופה לא יציבה שעוברת על הקבוצה מפתיחת העונה. הרכב הפועל כלל את סיידוף בשער, אוזן, חוטה, לרמן ואורי כהן בהגנה. מזור, חדד, ברוכיאן וצבאג בקישור, ועובד ושטיין בחוד ההתקפה. 

כל אלה לא הצליחו למנוע מרמת השרון את היתרון כבר בדקה ה-16, כאשר עידו דוידוב כבש לזכות המארחים. בדקה ה-35 דוידוב השלים צמד וקבע 2:0. בדקה ה-61 דניאל הבר כבש את השלישי והפחית את תקוותה של קטמון להשוות, ואם זה לא הספיק אז רובי דבורה כבש את הרביעי בתוך תוספת הזמן, וקבע 4:0 לרמה״ש.

הפועל קטמון ממוקמת(זמנית) במקום ה-12 עם 12 נק׳ במאזנה, והיא תמתין ששאר משחקי המחזור יושלמו כדי לדעת אם צנחה בדירוג.

במחזור הבא הפועל קטמון תחזור לטדי ותארח את הפועל ר״ג.

 

מוקדם יותר היום יצאה בית״ר נורדיה לכפ״ס למשחק מול בית״ר כפ״ס מליגה א׳, במסגרת שלב ו׳ של גביע המדינה. חלומה של נורדיה להתקדם שלב נוסף התנפץ, כשהפסידה 0:3, אך יאמר לזכותה כי במחצית הראשונה התוצאה עדיין הייתה מאוזנת והיא היוותה יריב טוב לכפ״ס שמשחקת שתי ליגות מעליה. נורדיה הוציאה שני אוטובוסים למשחק, וכ-500 צופים צפו בהתמודדות, כשרובם הגדול היו אוהדי נורדיה. כעת קבוצת האוהדים תתרכז במאבקה לעלות ליגה, כשהמחזור הבא יפגיש אותה עם הפועל טירת שלום.

 

תמונה באדיבות Flash 90.

צלם: יונתן סינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה