שמרו על הבית: הפועל ירושלים-קרסני וולגוגרד 90:92



ג'נינג ורולנד בלטו ושמרו על הבית. ניז'ני תגיע לארנה במחזור הבא

הפועל ירושלים אירחה הערב(יום ד') את קרסני וולגוגרד במסגרת המחזור החמישי של בית F ביורוקאפ, וניצחה 90:92. הפועל הפסידה מוקדם יותר השבוע בפעם הראשונה בליגה הישראלית לראשל"צ החזקה, הפסד שהגיע אחרי הפסד נוסף ביורוקאפ לא.א.ק אתונה בחוץ. אם לא די בהפסדים הקודמים, הפועל ירושלים הייתה צריכה להסתדר ללא ליאור אליהו הפצוע, כאשר גם הישראלי הבכיר הנוסף, יותם הלפרין, נפצע במשחק מול ראשל"צ, וגם הוא לא שותף.

המשחק הערב עמד בסימן הצדעה ליישובי מטה בנימין, וכחמש מאות מתושבי המועצה הוזמנו על ידי הקבוצה. את ההתמודדות כיבד בנוכחותו ראש המועצה, מר אבי רואה.

 

מהלך המשחק: המשחק נפתח טוב מבחינת האורחים עם שלשה של קופר שהביאה את הפועל לפיגור של חמש נקודות, אך דאנטה נכנס לעניינים והשווה את התוצאה, 13:13. מאט ג'נינג התחיל במסע קליעות, והשיג 12 נקודות ברבע הראשון, והרבה בזכותו הפועל סיימה את הרבע ביתרון 26:20. הפועל פתחה את הרבע השני עם אותו מומנטום חיובי מהרבע הראשון, קרסני חזרה מעט,  אך גפני ורולנד דאגו להגדיל את היתרון חזרה, ואת המחצית הפועל סיימה ביתרון 44:51. קרסני פתחה את הרבע השלישי בסערה וירושלים פחות. האורחים צימקו לנקודה אחת כבר באמצע הרבע. הפועל הצליחה לחזור ליכולת שלה מהמחצית הראשונה בעזרת הגנה טובה, ואת הרבע השלישי סיימה ביתרון 68:62. קרסני את הרבע הרביעי שוב פתחה טוב מהפועל, ועלתה ליתרון 76:74. בדקות האחרונות היתרון עבר מצד לצד. שלשות של רולנד וגפני החזירו את היתרון לאדומים, 21 שניות לסיום. הפועל הצליחה לשמור על היתרון עד הסיום וניצחה 90:92.

בלטו בהפועל: רולנד 22, ג'נינג 20, סמית' 16, גפני 13, ופישר 11.

 

במחזור הבא תארח הפועל ירושלים את ניז'ני נובגורוד בארנה, אך עוד לפני זה הירושלמים ינסו לחזור למסלול הניצחונות בליגה כשיצאו לנהריה כבר ביום ראשון הקרוב.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה