לא עוצרת: ניצחון גדול לבית״ר ירושלים על מכבי חיפה 0:2



זה הלך קשה, אבל בדקות הסיום דובב גבאי ועומר אצילי סגרו עניין בסמי עופר, והשאירו את הקבוצה במקום השלישי

ממרומי המקום השלישי, יצאה בית״ר ירושלים הערב(יום א׳) למשחק חוץ מול מכבי חיפה בסמי עופר, במסגרת המחזור ה-10 של ליגת העל בכדורגל, וניצחה 0:2. הצהובים ניצחו 5 מתוך 6 משחקיהם האחרונים, כשניצחון אחד הוא על האלופה מכבי ת״א, והקהל שעד לפני שלושה שבועות קרא לפיטוריו של דראפיץ׳, נראה כעת מאושר ומפויס. המאמן החליט לפתוח עם אותו הרכב שניצח בשני המשחקים האחרונים. דוד קלטינס שהיה בספק למשחק בגלל פציעה, נכלל ב-11 יחד עם אייבינדר, ופריירה בקישור. גם לידור כהן שכבש במשחק הקודם קיבל את הקרדיט בחלק הקדמי, לצדם של רוקאביצה ואצילי. טל כחילה, שלא הגיע עדיין לסיכום הקבוצה על חוזה חדש, לא נכלל בסגל הקבוצה גם השבוע.

 

מהלך המשחק: המשחק התחיל בקצב טוב, ועומר אצילי הגיע להזדמנות הראשונה במשחק כשניצל טעות בהגנת חיפה, חטף את הכדור ונשאר מול סטויקוביץ׳ לבד, אך בעט לגוף של השוער הסרבי, ובמזל חיפה לא נקלעה לפיגור. בדקה ה-28 פלט נגח כדור שעבר ליד הקורה של קליימן. בדקה ה-34 דרינצ׳יץ׳ ניסה לבחון את קליימן שעמד במבחן בצורה טובה. 0:0 במחצית. בדקה ה-60 היה זה שוב פלט שבעט כדור חזק, אך קליימן המצויין הדף לקרן. בדקה ה-85 הגיע השער הראשון, כששני המחליפים של דראפיץ׳ היו האחראיים הבלעדיים. לירוי צעירי הכניס כדור עמוק נהדר לדובב גבאי, שעמר יפה וגילגל לשעא הירוקים. 1:0 לבית״ר. חמש דקות לאחר מכן רוקאביצה ניצל טעות בהגנת חיפה, ומצא את אצילי. הקפטן מצא את הרשת וסגר עניין בסמי עופר. 2:0 לבית״ר בסיום.

 

הצהובים במקום השלישי, עם 18 נקודות, והם רחוקים 4 נקודות ממכבי ת״א המוליכה הזמנית, עד משחקה של ב״ש מחר. במחזור הבא תחזור בית״ר לטדי שעבר שזרוע, שם תארח את הפועל עכו.

 

תמונה באדיבות Flash 90.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה