במקום השלישי: בית״ר ירושלים- הפועל רעננה 0:1



הצהובים של דראפיץ׳ טיפסו לצמרת הגבוהה של הטבלה, כשרק ב״שׁ ומכבי מקדימות אותה. דראפיץ׳: ״הגישה של השחקנים הייתה פנטסטית״. דוד קלטינס: ״הקהל מדהים״. לידור כהן כבש את השער היחיד שהוביל לנצחון שני ברציפות

עם רוח גבית מהניצחון על מכבי ת״א, והרבה ביטחון, בית״ר ירושלים ״אירחה״ הערב(יום ב׳) באצטדיון המושבה את הפועל רעננה וניצחה 0:1 במשחק במסגרת המחזור ה-9 של ליגת העל בכדורגל. הצהובים ידעו לפני המשחק כי ניצחון יעלה אותם למקום השלישי, ועם הנתון הזה עלו לכר הדשא על מנת לנצח. מאמן בית״ר ירושלים סלובודאן דראפיץ׳, החליט לפתוח עם אותו הרכב שניצח את מכבי, כאשר ניסו קפילוטו פתח לצידו של חסוס רואדה במרכז ההגנה, דוד קלטינס הצעיר והמוכשר צוות יחד עם אייבינדר בקישור, ולידור כהן פתח בכנף שמאל. ניקיטה רוקאביצה, שהיה הגיבור הגדול במשחק מול האלופה, פתח גם הפעם בחוד ההתקפה הבית״רית.

 

מהלך המשחק: כל מי שהגיע למושבה נהנה מכדורגל נהדר במחצית הראשונה, עם קצב מהיר. שתי הקבוצות הגיעו קרוב לשער והניעו את הכדור מהר, ולידור כהן היה זה שכבש את השער היחיד במשחק. הרמה מצד ימין של עומר אצילי בדקה ה-11 עשתה את דרכה לרחבה, ולידור כהן נגח לשער. 1:0 לבית״ר. 6 דקות לאחר מכן, כדור חופשי של רעננה מצא את ראשו של קנגאווה, אך קליימן היה במקום והדף לקרן. בדקה ה-31, לידור כהן הגיע לעוד מצב מצויין לאחר הגבהה מצויינת של אלעד גבאי, אבל כהן נגח לידיו של ינקו שוער רעננה. בדקה ה-44 קנגאווה שוב איים על השער, אך נבלם על ידי ההגנה הצהובה. 1:0 לבית״ר במחצית. שלוש דקות מפתיחת המחצית השנייה, רוקאביצה קיבל כדור נהדר מאצילי, אבל ינקו עצר את הבעיטה של החלוץ. בדקה ה-62 היה זה שוב אצילי שמצא את רוקאביצה, ושוב ינקו היה במקום. רוקאביצה גם את הריבאונד בעט החוצה. בדקה ה-89 רעננה כמעט השוותה, אבל בוריס קליימן הגיב עם הצלה נהדרת לאחר הבעיטה של בן והבה. 1:0 לבית״ר בסיום.

 

סלובודאן דראפיץ׳ התייחס למשחק בסיום: ״ידענו שזה לא יהיה קל, הכנסו שער מוקדם, והגישה של השחקנים הייתה פנטסטית. אמרנו לשחקנים כל השבוע שרעננה היא קבוצת צמרת, ושאלנו אותם איפה הם רוצים להיות, למטה או למעלה. בית״ר היא קבוצה חדשה, נקווה שדרך הנקודות והביטחון נמשיך לשחק כדורגל טוב״. על דוד קלטינס אמר המאמן: ״קלטינס עובד קשה, והוא מוכשר. כל צעיר שיתאמן טוב, יהיה בהרכב״. על הקהל שבבשלב מוקדם יותר העונה קילל את דראפיץ׳ אמר המאמן: ״אני מקווה שנשמח את הקהל עוד הרבה זמן״.

 

דוד קלטינס עצמו שהצטיין במשחק התייחס בסיום: ״הרגשה מצויינת לנצח. אפשר לשחק יותר טוב, הרווחנו המון כדורים, ורעננה כמעט לא הגיעה למצבים. העמדה שבה אני משחק הכי מתאימה לי. הקהל מדהים, וכל משחק הוא מעודד וככה תענוג לשחק״.

הצהובים עלו למקום השלישי, ובמאזנם 15 נקודות. במחזור הבא תפגוש בית״ר את מכבי חיפה למשחק קשה בסמי עופר.

 

תמונה באדיבות Flash 90.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה