הפועל ירושלים הפסידה לגלאטאסריי 87:79



האדומים לא הצליחו לעצור את השלשות של הטורקים, וספגו הפסד שני ביורוקאפ. המשחק הבא מול א.א.ק אתונה שניצחה במחזור הזה את ניז׳ני

שלושה ימים אחרי הניצחון הגדול על מכבי ת״א, אלופת המדינה התארחה הערב(יום ד׳) באיסטנבול מול גלאטאסריי החזקה והפסידה 87:79, במסגרת המחזור השלישי של היורוקאפ. החבורה של דני פרנקו באה עם הרבה ביטחון למשחק מול גלא, אך מצד שני בירושלים ידעו שהקבוצה הטורקית היא הטובה בבית, ולכן התכוננה בהתאם. במחזור הקודם, ניצחה ירושלים את נפטונאס הליטאית בהיכל הפיס ארנה, ומאזן הקבוצה ביורוקאפ אחרי ההפסד הערב הוא ניצחון אחד לעומת 2 הפסדים.

פרנקו העלה חמישייה הכוללת את אי.ג׳יי רולנד, מאט ג׳נינג, דונטה סמית׳, ליאור אליהו, וד׳אור פישר.

מהלך המשחק: הרבע הראשון היה רבע פשוט חלש מבחינת ההגנה של ירושלים. האדומים לא שמרו טוב, והטורקים ניצלו זאת על מנת לקבור שלשות, ולהשיג נקודות בקלות. בהתקפה הפועל הצליחה לתפקד לא רע, אך הרבע נגמר ביתרון טורקי 33:22. ברבע השני ההגנה של ירושלים התחזקה. פרנקו הכניס את טימור, דאנקן, וגפני, וזה השתלם לו. האורקים קלעו ברבע הזה רק 12 נקודות, והקבוצות ירדו למחצית בתוצאה 45:39 לגלא. את רוב הרבע השלישי הפועל שיחקה טוב, ואפילו השיגה יתרון, אך בדקה האחרונה גלא התעשתה וחזרה להוביל 62:54, בסיום הרבע. הרבע הרביעי היה שקול מבחינת נקודות(25:25), הרבה בזכות משחק מדהים של גולר שקלע 5 מתוך 8 זריקות לשלוש! בירושלים לא הצליחו לתת מענה למשחק ההתקפה מחוץ לקשת, והמשחק נגמר בניצחון טורקי 87:79.

הרבו לקלוע להפועל: רולנד 18, אליהו 16, סמית׳ 13, וגפני 11.

 

המשחק הבא של האדומים במסגרת היורוקאפ יהיה מול א.א.ק אתונה בחוץ. אתונה השיכה במחזור הזה ניצחון חשוב על ניז׳ני.

 

תמונה באדיבות Flash 90.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה