מבול של שערים: מכבי ת״א-בית״ר ירושלים 4:2



בית״ר עם ניצחון ענק בבלומפילד, רוקאביצה (שלושער) ולידור כהן כבשו, זהבי כבש צמד בצד השני. רוקאביצה: ״אני חלוץ במקור״. ליגה לאומית: הפועל ירושלים חילצה תיקו מול אשדוד

אחרי ההפסד הכואב בשבוע שעבר מול הפועל ב״ש, בית״ר ירושלים יצאה הערב(יום ב׳) למשחק חוץ קשה מול האלופה מכבי ת״א, וניצחה 2:4 במסגרת המחזור השמיני של ליגת העל בכדורגל. דראפיץ׳ החליט שהוא מבצע מהפכה בסגל, וביצע 4 שינויים: כחילה, שעד עכשיו היה שחקן הרכב קבוע, לא שיחק, ובמקומו פתח קפילוטו. גם דובב גבאי פתח על הספסל, כשרוקאביצה הוסט לעמדת החלוץ, ולידור כהן פתח בצד שמאל של ההתקפה. דוד קלנטיס הצעיר פתח בעמדת הקשר האחורי במקום צעירי, ודן אייבינדר תפס את מקומו של פאבלו דה לוקאס לצדו של פריירה.

מהלך המשחק: רוקאביצה היה השחקן היחיד למעשה של בית״ר שהגיע למצבים במחצית הראשונה. אחרי שהחטיא נגיחה בדקה ה-7, כבש רוקאביצה בדקה ה-18 לאחר חטיפה ואסיסט נהדרים של קלנטיס. 1:0 לבית״ר. בדקה ה-26 אמילי מצא שוב את רוקאביצה, שבעט מעל השער. במכבי התעוררו, ומי אם לא ערן זהבי כבש את השיוויון לאחר בישול נהדר של ורמוט בדקה ה-32. זהבי היה אחראי גם למהפך לאחר 7 דקות, לאחר בישול של יצחקי. 2:1 למכבי. בית״ר ירושלים לא ויתרה, והראתה הרבה אופי. בתוספת הזמן הירושלמים חטפו כדור ליד רחבת מכבי, רוקאביצה שוב קיבל מסירה טובה מאצילי, והפעם האוסטרלי אוקראיני שם את זה בפנים. 2:2 במחצית. רוקאביצה לא אמר את המילה האחרונה. בדקה ה-59 החלוץ שם את השלישי, כשהפעם פריירה בישל. 3:2 לבית״ר. בדקה ה-65, אצילי רשם לזכותו בישול נוסף, כשמי שכובש הפעם הוא לידור כהן. 4:2 לבית״ר ששמרה על התוצאה עד הסיום בזכות משחק הגנה גדול של קליימן וחבריו.

ניקיטה רוקאביצה סיפר בסיום: ״אני מאוד שמח על השלושער הראשון שלי בקריירה, ועוד יותר שמח שהקבוצה ניצחה. אני חלוץ במקור, תמיד שיחקתי בתפקיד הזה״.

בזכות הניצחון ירושלים טיפסה למקום ה-5, כשבמאזנה 12 נקודות. במחזור הבא יארחו הצהובים את רעננה באצטדיון המושבה.

עוד משחק שנערך הערב הפגיש את מ.ס. אשדוד והפועל ירושלים במסגרת המחזור השמיני של הליגה הלאומית. הפועל הצליחה לחלץ תיקו 0:0, אך היא עדיין עמוק בבוץ. האדומים מדורגים במקום האחרון, עם 6 נקודות בלבד. במחזור הבא ישחקו האדומים מול הרצליה בחוץ.

 

תמונה באדיבות Flash 90.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה