קלאסיקו אדום: מכבי ת״א-הפועל ירושלים 89:82



האדומה הראתה שהאליפות היא לא מקרית, ונהנתה ממחצית ראשונה מעולה. הצהובים התעוררו ברבע השלישי, אך זה כבר היה מאוחר

לאחר שבוע נהדר שכלל גם ניצחון ראשון ביורוקאפ, האדומים התארחו הערב(יום א׳) אצל מכבי ת״א למשחק שהוא ״רק״ המחזור השלישי של ליגת ווינר, אלא קרב על היוקרה. שתי הקבוצות ידעו שמשחק ראשון ביניהן העונה הוא בעיקר על הצהרת כוונות. זו אמנם לא הייתה הפעם הראשונה שמכבי הפסידה, אך הצהובים יודעים שהפועל ירושלים של אורי אלון היא הרבה מעבר לעוד קבוצה שלקחה אליפות ולא תיצור המשכיות. לכן הערב, כשהפועל ניצחה 82:89, היא הראתה שהאליפות שלה היא לא מקרית, וללא כוכבית.

 

מהלך המשחק: רבע ראשון גדול של הירושלמים שפתחו עם הלפרין, רולנד, אליהו, סמית', ופישר. הסנטר פתח נהדר וקלע כמה זריקות מחצי מרחק, והוביל את ירושלים ליתרון 12:23 בסיום הרבע. גם הרבע השני היה אדום. ג'נינג זכה לקלוע נקודות ראשונות ורשם כמה מהלכים יפים, ועזר להפועל לסיים את המחצית ביתרון 39:53. ברבע השלשי חלה תפנית. מכבי יצאה מחדר ההלבשה כמו מלוע של תותח. לנסברג הוציא את פישר מכליו, ומכבי צמצמה. הרבע השלישי נגמר בתוצאה 66:56 לטובת הפועל. גם הרבע השלישי היה במגמה צהובה, אם כי הפועל קצת התעוררה וחזרה לשחק התקפי. דונטה סמית' ורולנד עם כמה קליעות טובות עזרו להפועל לקבוע ניצחון ראשון על הצהובים העונה, 82:89.

בהפועל בלטו: סמית' 17, פישר 14(100% מהשדה), טימור וגפני 11 כ"א, אליהו ודאנקן 10 כ"א.

במכבי בלטו: לנסברג 22, אמבקוואה 17, סמית' 13, פארמר 11.

להפועל אין הרבה זמן לנוח, שכן כבר ביום רביעי יצאו לאיסטנבול ויפגשו את גלאטסאריי החזקה בנסיון להשיג ניצחון שני ברצף ביורוקאפ.

 

צילום באדיבות Flash 90.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה