הפועל קטמון השיגה ניצחון חשוב: 0:1 על הפועל פ״ת



לאחר 4 מחזורים בלי נקודות, חניכיו של אסף נמני השיגו ניצחון ומקווים לצאת לדרך חדשה. ברוכיאן כבש את שער הניצחון. ליגה ג׳ מרכז: בית״ר נורדיה ניצחה בגבעת רם 1:4 את מ.ס. ראשל״צ

4 מחזורים הפועל קטמון לא השיגה נקודות, ודווקא מול אחת הקבוצות החזקות בליגה גרפה את כל הקופה. האדומים ניצחו היום(יום ו׳) את הפועל פ״ת 0:1 במשחק ״בית״ שהתקיים באצטדיון טוטו בלוד.

קטמון הגיעה למשחק ממעמקי התחתית(מקום 14), לעומת פ״ת שממוקמת שניה. זה לא הפריע לאבירם ברוכיאן המנוסה לכבוש את הראשון בדקה ה-60, לקבוע את תוצאת המשחק. הצרות של פ״ת המשיכו עם הרחקה של גל מאיו בדקה ה-84.

כעת הפועל קטמון ממוקמת במקום העשירי עם 9 נקודות, אך מיקומה עלול להשתנות לאחר שיושלמו משחקי המחזור ביום שני.

 

מוקדם יותר היום, קבוצת האוהדים הצהובה של העיר אירחה היום את מ.ס. ראשל״צ בגבעת רם, למשחק הבית הראשון העונה. המשחק דווקא נפתח בצורה פחות טובה לנורדיה, כשבדקה ה-17 ראשל״צ כבשו את הראשון, אך נתנאל שרביט דאג לאזן כבר אחרי 9 דקות ולשלוח את הקבוצות למחצית בשיוויון. לנורדיה לקח 3 דקות בתוך המחצית השנייה כדי להשלים מהפך בעזרת עוז אריאל, ועוד 20 דקות כדי להגדיל את התוצאה עם שער בכורה של עידן מזרחי. נתנאך שרביט השלים צמד בדקה ה-90 וקבע את תוצאת המשחק, 4:1 לנורדיה.

במחצית המשחק ערכה בית״ר נורדיה טקס הוקרה לשמואל שטיין האגדי, מבקיע שער העלייה לזכות בית"ר ירושלים בשנת העלייה הראשונה לליגה הבכירה, 1954/5.

נורדיה עלתה למקום הרביעי עם 6 נקודות במאזנה.

במחזור הבא תצא נורדיה לקריית עקרון ותתמודד מול מכבי המקומית.

 

תמונה באדיבות Flash 90.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה