ניצחון ראשון להפועל ירושלים ביורוקאפ: על נפטונאס 59:74



האדומים ניצחו לאחר תצוגה מרשימה בארנה. סמית' ורולנד בלטו, בכורה פושרת לג'נינג

הפועל ירושלים אירחה הערב(יום ד') את נפטונאס הליטאית בהיכל הפיס ארנה, במסגרת המחזור ה-2 של היורוקאפ. האדומים הובסו במשחק הקודם מול ניז'ני נובוגרוד 92:71, אך בליגה האדומים מציגים מאזן מושלם עם ניצחון בשני משחקיהם האחרונים. כמובן שמול הקבוצות ביורוקאפ, הפועל צריכה להתעלות אם היא לא רוצה לשחזר את הכישלון מהעונה הקודמת(מאזן של 2 ניצחונות מול 8 הפסדים).
 

מי שקיבל דקות ראשונות הערב הוא מאט ג'נינג, הגארד שבא על חשבון ברייסי רייט ששוחרר מהקבוצה בעקבות פרשת אי האמון שלו מול הקבוצה. ג'נינג היה נראה חלוד, ולא הציג יכולת משכנעת במשחק הראשון שלו במדי הקבוצה.
 
מהלך המשחק: הליטאים פתחו את המשחק עם זריקות מדוייקות מבחוץ, אך רולנד, סמית' ופישר הפכו את התוצאה ובסיום הרבע הראשון, האדומים הוליכו 16:22. ברבע השני הפועל המשיכה לשלוט כשדאנקן היה דומיננטי. הליטאים קלעו מהחצי בשניה האחרונה וצמצמו ל-36:30 בסיום המחצית. גם ברבע השלישי הפועל שךטה, כשהפעם גם אליהו נכנס לעניינים, ורולנד המשיך ביכולת טובה. יחד עם דונטה סמית' שהיה נהדר, הפועל סיימה את הרבע השלישי ביתרון 42:57. ברבע הרביעי טוני גפני ורולנד סיפקו רגעים יפים, וכשהיה נראה שנפטונאס עלולה לחזור, השאירו את הפועל ביתרון גדול. בסיום 74:59 להפועל.
קלעים בולטים: רולנד 17, סמית' 16, פישר 11, גפני 10.
 
 
במחזור הבא תצא הפועל ירושלים למשחק מול גאלטאסריי בטורקיה.
תמונה באדיבות Flash 90.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה