קטמון והפועל ירושלים הודחו מגביע הטוטו, נורדיה זכתה בגביע מחוז מרכז



קטמון הפסידה לרמה״ש בפנדלים והודחה בשלב רבע הגמר, כך גם הפועל ירושלים שהפסידה לאשקלון. נורדיה זכתה בתואר ראשון בתולדותיה, כאשר גברה על מודיעין בגמר גביע מחוז מרכז

משחקי גביע שונים התקיימו היום(יום ד') ואתמול כאשר הפועל קטמון התמודדה מול רמה״ש ברבע גמר גביע הטוטו של הליגה האומית והפסידה, כך גם הפועל ירושלים מול אשקלון ובית״ר נורדיה ניצחה בפנדלים(2:2 בסיום הארכה) את הפועל מ.ס חבל מודיעין, וזכתה בגביע מחוז מרכז. 

נתחיל עם הפועל קטמון, שלאחר מחצית נטולת שערים כבשה את השער הראשון במשחק. זה היה משה בן לולו בדקה ה-56 שהעלה את האדומים ל-0:1. אך רמה״ש הגיבה מהר, ושלוש דקות בלבד לאחר השער של קטמון, אוזור נמקה השווה את התוצאה ל-1:1. לאחר 120 דקות, הקבוצות הלכו להכרעה מהנקודה הלבנה, ורמה״ש ניצחה 6:7 בפנדלים.

 

הפועל ירושלים הפסידה גם היא בפנדלים לאחר 120 דקות נטולות שערים. הפועל אשקלון גברה עליה בפנדלים 3:1, ובכך קבעה כי לא תהיה קבוצה ירושלמית בחצי גמר גביע הטוטו של הליגה הלאומית.

 

נורדיה פתחה את גמר מחוז מרכז גם היא ללא שערים במחצית הראשונה. השער הראשון נכבש במחצית השנייה מרגליו של משה אלקבץ בדקה ה-63. 3 דקות לסיום 90 הדקות מודיעין הצליחה להשוות והמשחק נשלח להארכה. בדקה ה-107, מודיעין עלתה ליתרון והלחץ אצל הצהובים גבר, אך רן דדיה, שנכנס כמחליף בדקה ה-100, השווה בדקה ה-112, והמשחק הוכרע מבעיטות עונשין מהנקודה הלבנה. השוער יניב בן הרוש הצטיין בהתמודדות כשעצר שני פנדלים וכבש אחד, ונורדיה ניצחה 5:6 בפנדלים.

 

תמונה באדיבות Flash 90.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה