הפסד רביעי ברציפות לקטמון, תבוסה להפועל ירושלים



הקבוצות האדומות לא הצליחו לנצח. שתיהן שקועות עמוק בתחתית. ליגה ג' מרכז: הפסד ראשון לבית"ר נורדיה

המחזור השביעי של הליגה הלאומית יצא היום (יוםו ו') לדרך, כשהאדומות הירושלמיות שקועות בתחתית הטבלה. הפועל ירושלים יצאה למשחק חוץ מול הפועל עפולה והובסה 4:0, וקטמון אירחה את מוליכת הטבלה מ.ס.אשדוד באצטדיון טדי.

נתחיל בהפועל ירושלים. במחזור הקודם הפסידו האדומים, לבית"ר תל אביב/ רמלה, והיום מול עפולה המשיכו ביכולת החלשה, לאחר שהובסו 4:0 במשחק החוץ. בדקה ה-5 גיא דיין כבש את הראשון לזכות המארחת. מרטין מתיאס כבש בדקה -17 מהנקודה הלבנה, בדקה ה-35 גם ירושלים זכתה בפנדל, אך איתמר כהן החמיץ מהנקודה הלבנה. מתיאס כבש את השלישי בדקה ה-43, ובדקה ה-65 השלים שלושער. 4:0 לעפולה בסיום.

במקביל נערך משחקה של הפועל קטמון מול מ.ס.אשדוד. קטמון הגיעה למשחק לאחר שלושה הפסדים רצופים שהאחרונה מביניהן הייתה לקריית גת החדשה. באופן כללי קטמון הפסידה ארבעה משחקים מתוך ששת המחזורים. גם במחזור הזה קטמון לא הצליחה להשיג ניצחון, והפסידה בפעם הרביעים ברציפות 2:0 למוליכה. ניב זריהן כבש בדקה ה-71, ודין דוד קבע את תוצאת המשחק הדקה ב-89.

מוקדם יותר היום התקיים משחקה של בית"ר נורדיה מול הפועל עירוני גדרה במסגרת המחזור השני של ליגה ג' מרכז. המשחק שנערך במגרש באחיסמך נפתח ביתרון 2-0 לטובת גדרה, אך נורדיה הצליחה לצמק בדקה ה-53 ל2-1, ובדקה ה-88 אף השוותה את התוצאה ל2-2 מפנדל של אביתר ברוכיאן. אך בדקה ה-90 גדרה כבשה את שער הניצחון והנחילה לנורדיה הפסד ראשון העונה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה