פתיחה של אלופים: הפועל ירושלים- מכבי אשדוד/באר טוביה 76:91



האלופה פתחה את הליגה עם ניצחון משכנע, למרות מחצית ראשונה חלשה. דונטה סמית׳ שבלט: ״אנחנו רוצים אליפות, לא הייתי כאן אם לא היינו מכוונים למטרה הזאת״. ביום רביעי: האדומים יפתחו עונה ביורוקאפ

האלופה המכהנת פתחה הערב(יום א') את העונה עם ניצחון על מכבי אשדוד/באר טוביה 76:91 במחזור הראשון של ליגת ווינר סל בהיכל הפיס ארנה. הפועל לא הבריקה במשחקי טרום עונה, כולל הדחה מוקדמת בגביע ווינר, אך הערב הראתה למה היא האלופה. מסגל האדומים נעדר ברייסי רייט, שטס לטפל בעניינים אישיים. החמישיה הפותחת של הפועל כללה את יותם הלפרין, אי.ג׳יי רולנד, דונטה סמית׳, ליאור אליהו וד׳אור פישר.

 

מהלך המשחק: האדומים פתחו את הרבע הראשון של העונה לא טוב. ניתן היה לראות שיש בעיה בזריקות ה-3, כשמן הצד השני אשדוד מדייקת יותר בזריקות. רק דונטה סמית׳ השאיר את הפועל במשחק, והרבע הראשון הסתיים בתוצאה 25:18 לאשדוד. את הרבע השני פתחה הפועל יותר טוב כשיותם איפס את היד מחוץ לקשת , וגפני שנכנס הוסיף אנרגיות. אך להפועל עדיין הייתה בעיה הגנתית, וסוואן ניצל זאת מן הצד השני. 48:45 לאורחים בסיום המחצית הראשונה. את המחצית השנניה פתחה הפועל מסודרת יותר, ואליהו במשחק טוב העלה אותה ליתרון ראשון, אך סוואן השווה, ולאחר 5 דקות שיוויון 55:55. דונטה סמית׳ המשיך בתצוגה טובה, והעלה את הפועל ליתרון 61:68 בסיום הרבע השלישי. ברבע הרביעי ירושלים פתחה מבערים, והגדילה את ההפרש ל-12 נקודות, 4 דקות לסיום. דונטה סמית׳ פשוט היה מצויין, והאדומים ניצחו 76:91.

 

לירושלים: סמית' 22 (8 ריב'), הלפרין 18, רולנד 14, אליהו 12, טימור 9, גפני 7 (8 ריב'), פישר 5, מנקו 2. מאיור 2.

לאשדוד: סוואן 17, גארט 17, גלאדנס 14 (17 ריב'), תומאס 12, שולדברנד 10 (8 ריב'), סולומון 4 (7 ריב'), שרון 1, וורקמן 1.

 

במחזור הבא הפועל ירושלים תארח את הפועל חולון, ובמשחק הזה גם יונף דגל האליפות בהיכל הארנה. עוד לפני כן ירושלים תפתח עונה ביורוקאפ מול ניז׳ני נובוגורד בחוץ. המשחק ייערך ביום רביעי הקרוב.

 

תמונה באדיבות Flash 90.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה