הפסד שלישי ברציפות לקטמון: 2:0 לראשל״צ



החניכים של אסף נמני לא מצליחים לנצח. יעקב בריהון ועדן שרם כבשו לזכות המארחים. ליגה ג׳ מרכז: נורדיה פתחה עונה עם ניצחון מוחץ

הפועל קטמון עם הפסד שלישי ברציפות, וכבר אפשר לקרוא למצב הקיים משבר. האדומים התארחו היום בראשל״צ למשחק חוץ קשה מול הפועל המקומית והפסידו 2:0, במסגרת המחזור השישי של הליגה הלאומית. במחזור הקודם הפסידה קטמון לקריית גת, ומחזור קודם לכן הפסידה לבני לוד. למעשה, זה המשחק השלישי ברציפות שקטמון אפילו לא כובשת.

יעקב בריהון מראשל״צ היה הראשון לכבוש בדקה ה-20, ושבע דקות לאחר מכן, עדן שרם הוסיף את השער השני. במחצית השנייה משה בן לולו הורחק מהמשחק(בדקה ה-65), וראשל״צ נשארה בעשרה שחקנים, אך קטמון לא הצליחה לנצל את היתרון המספרי על מנת לחזור למשחק, וזה 2:0 למארחת בסיום.

המצב בטבלה מבחינת קטמון עגום. הקבוצה מדורגת במקום ה-13, כשבמאזנה 6 נקודות, וכל זה לפני שהקבוצות הממוקמות מתחתיה עדיין לא שיחקו. קטמון יכולה למצוא את עצמה בסיום המחזור מתחת לקו האדום.

במחזור הבא תארח קטמון את מ.ס. אשדוד באצטדיון טדי.

 

בניגוד לקטמון, בית״ר נורדיה חגגה היום את פתיחת ליגה ג׳ מרכז בצורה די משכנעת. הצהובים שהציבו לעצמם מטרה לעלות ליגה, הביסו את הפועל מצליח 0:8 במשחק חוץ. עוז אריאל, אביתר ברוכיאן, ואלעד אברמסון קבעו 3:0 לצהובים בסיום המחצית הראשונה. ובחצית השנייה, אברמסון וברוכיאן השלימו צמדים, משה אלקבץ כבש שניים משלו, ונתנאל שרביט הצטרך לחגיגה עם שער נוסף. 

במחזור הבא נורדיה תשחק מול הפועל גדרה בחוץ.

 

תמונה באדיבות Flash 90.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה