בית"ר ירושלים ספגה קנס בסך 10,000 ש"ח



חוץ מהקנס בפועל, נקנסה הקבוצה גם ב-20,000 ש"ח על תנאי בעקבות זריקת החפצים במשחק הליגה האחרון מול בני יהודה. טביב ביקר את השחקנים בבית וגן

בית"ר ירושלים, הועמדה הערב(יום ה') לדין משמעתי בעקבות זריקת החפצים על ידי קהל אוהדיה, במשחק הליגה האחרון בו הפסידה הקבוצה לבני יהודה 1:2 באצטדיון בלומפילד. הצהובים נקנסו ב-10,000 ש"ח בפועל, ובעוד 20,000 ש"ח על תנאי.

בתוך כך, מסיבת העיתונאים של אלי טביב שהייתה אמורה להתקיים היום בבית וגן, נדחתה למועד אחר. מהמועדון נמסר שאלי טביב מוצא שכעת מוטב לתת לקבוצה את השקט הדרוש לה ולהצלחתה. למרות שמסיבת העיתונאים בוטלה, הבעלים הגיע לבית וגן בכל זאת על מנת לעודד את השחקנים: "התגעגעתי אליכם ולהגעה למתחם האימונים" אמר טביב, אני מבקש שלא להתייחס חמה שמופיע בצקשורת, אני כבר חסין לדברים הללו ולכן אני מבקש שתתעלמו ממה שכותבים ואומרים". טביב המשיך: "התאכזבתי ממה שקרה עם הקהל בשבת, זה רגע שבר לא פשוט, אבל זה מאחורי. אני אומר בפה מלא, עם כל הכבוד לסגל הטוב שהיה בעונה שעברהאני מאמין שהשנה יש לנו סגל טוב יותר שיכול להגיע להישגים. חובת ההוכחה היא עליכם, ואני מאמין בכם." הבעלים המשיך להתייחס לקהל כשאמר: "אני מבקש מכם להתרכז במשחק ולא במה שנעשה ביציעים. אין לי בעיה אם לא מצליחים בפעולות, אבל בהחלט אני דורש לתת את המקסימום. אני דורש לראות שחקנים רצים ועובדים קשה, כפי שאני התמדתי בחיי, וכפי שאני הגעתי מ-0 אבל נתתי הכל, הייתי מקצוען בתחומי. אני מקנא בכם, הלוואי וכולתי להיות שחקן כדורגל, יש לכם את הבמה, קחו אותה, נצלו אותה, אני נותן לכם את כל הגב והביטחון, אני מאחוריכם. הספידו אותנו גם בשנה שעברה, אנחנו רק בתחילת הדרך. מהשבת אנחנו מחוייבים להראות שאנחנו קבוצת צמרת, יש כאן חבורת שחקנים ששווה צמרת. בוא נפתח דף חדש, בואו נצא לדרך חדשה".

מחיר הכרטיסים למשחק הקרוב ביום שני מול הפועל כפר סבא, יעמוד על 50 ש"ח, מחיר אחיד לכולם.

 

תומנה באדיבות Flash 90.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה